O PPC reklame sa vie, že táto funguje odlišne od reklám ostatných. A má nesporné prednosti. Napríklad v tom, že sa vo výsledkoch vyhľadávania objavuje vždy hneď vpredu a hľadajúci ľudia ju tak zaručene uvidia a dosť možno aj využijú. A potom je tu aj jedna neistá výhoda, ktorou je skutočnosť, že tu zadávatelia takejto reklamy platia dohodnutú čiastku za každé kliknutie, a teda neplatia za niečo, čo by nakoniec nemuselo vzbudiť vôbec ničí záujem a pozornosť.
Lenže ono to vlastne ani s tým platením za počet kliknutí na takú reklamu nemusí byť ideálne. A to preto, že na takú reklamu môže kliknúť aj niekto, kto sa s jej pomocou dostane na propagovanú stránku, avšak neurobí tu to, čo majiteľ onej stránky potrebuje, a odíde predčasne. A aj v takýchto prípadoch sa musí za kliknutie platiť a aj to môže pri významnejšej miere predčasných opustení stránky znamenať zhoršenie hodnotenia internetovými vyhľadávačmi. A čo z toho vyplýva? Predsa to, že by bolo žiaduce, aby sa takáto PPC reklama zobrazovala len tým, ktorým je určená, tým, ktorí ju náležite využijú.
Lenže to sa samo od seba nestáva. A keď potom niekto nechce byť PPC reklamou zbytočne oberaný o peniaze, mal by ju rozhodne optimalizovať. To aby sa zvýšila relevantnosť a znížili sa náklady na kliknutia, aby bola PPC reklamná kampaň čo najefektívnejšia a finančne najvýhodnejšia. Proste aby maximum kliknutí na takúto reklamu znamenalo zisk.
A to znamená, že by mala byť táto reklama zameraná na žiaducu cieľovú skupinu, na tie, ktorým je to propagované určené a u ktorých to zrejme vzbudí záujem. Je vhodné poznať demografické dáta, záujmy a správanie žiaducej kľúčovej skupiny a napríklad aj geografické dáta, a tomu prispôsobiť onú reklamu. Aby bolo pravdepodobnejšie, že budú oslovení tí praví v pravý čas, čo je predpokladom pre to, aby sa z nich stali zákazníci, a neobjavovali sa tu tí, ktorí zrejme záujem mať nebudú. Pretože iba tak tu nebudú klikať tí, pre ktorých to ponúkané nie je, a podnikatelia nebudú za také zbytočné kliknutia platiť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.