Skratka PPC znamená v preklade platba za klik. Niektoré zdroje môžu uvádzať tiež CPC, čo znamená to isté. V oboch prípadoch sa jedná o označenie reklamy, ktorá je platená za klik. Výhodou tejto reklamy je skutočnosť, že inzerent neplatí za zobrazenie reklamy, ale až za prekliky vykonané užívateľmi internetu, respektíve návštevníkmi konkrétneho webu.
Pokiaľ by teda videlo reklamu x tisíc návštevníkov konkrétnej webovej stránky, inzerent nezaplatí za reklamu nič. Pokiaľ by však týchto x tisíc návštevníkov na reklamu kliklo a odkazom by sa tak dostali na stránku inzerenta, samotný inzerent by v takom prípade za reklamu zaplatil.
PPC reklama sa vyznačuje vysokou účinnosťou, vynikajúcim cielením, relevanciou zákazníkov, ale aj flexibilitou či rýchlym nárastom počtu preklikov. Naopak nevýhodou je zložitosť, ktorá s týmto typom reklamy prichádza. Na druhej strany, tieto komplikácie môžu byť ľahko prehliadnuté samotnými výhodami, ktoré sú zakončené skvelou skutočnosťou. Je totiž fakt, že PPC reklama dokáže zasiahnuť väčšinu užívateľov, ktorí sa dostanú na daný web. Formátom samotnej PPC reklamy môže byť nepreberné množstvo médií. Od prostého textu, cez banner až po video.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.