PPC – Pay Per Click

Skratka PPC znamená v preklade platba za klik. Niektoré zdroje môžu uvádzať tiež CPC, čo znamená to isté. V oboch prípadoch sa jedná o označenie reklamy, ktorá je platená za klik. Výhodou tejto reklamy je skutočnosť, že inzerent neplatí za zobrazenie reklamy, ale až za prekliky vykonané užívateľmi internetu, respektíve návštevníkmi konkrétneho webu.
Pokiaľ by teda videlo reklamu x tisíc návštevníkov konkrétnej webovej stránky, inzerent nezaplatí za reklamu nič. Pokiaľ by však týchto x tisíc návštevníkov na reklamu kliklo a odkazom by sa tak dostali na stránku inzerenta, samotný inzerent by v takom prípade za reklamu zaplatil.
PPC reklama sa vyznačuje vysokou účinnosťou, vynikajúcim cielením, relevanciou zákazníkov, ale aj flexibilitou či rýchlym nárastom počtu preklikov. Naopak nevýhodou je zložitosť, ktorá s týmto typom reklamy prichádza. Na druhej strany, tieto komplikácie môžu byť ľahko prehliadnuté samotnými výhodami, ktoré sú zakončené skvelou skutočnosťou. Je totiž fakt, že PPC reklama dokáže zasiahnuť väčšinu užívateľov, ktorí sa dostanú na daný web. Formátom samotnej PPC reklamy môže byť nepreberné množstvo médií. Od prostého textu, cez banner až po video.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
PPC – Pay Per Click
4 / 6 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol