Na to, aby sa niekto prepracoval medzi ponuky internetových vyhľadávačov a zaujal tam dosť dobrú pozíciu, je potrebné, aby mal okrem mnohých ďalších predností aj čo najhľadanejšiu a súčasne silnejšiu konkurenciu čo najmenej využívané kľúčové slová. Pretože čím viac je kľúčové slovo hľadané internetovou verejnosťou, tým väčší je jeho potenciál a čím menej konkurentov medzi sebou s týmto súperí, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa stránky využívajúce dotknuté kľúčové slovo dobre umiestnia medzi ponukami predkladanými ľuďom internetovými vyhľadávačmi.
A tak je niekedy dostačujúce staviť na jednoslovné kľúčové slová, lenže ak je u týchto nádeje na presadenie sa vzhľadom na mieru ich využívania nedostatočná alebo vyslovene mizivá, príde vhod skôr long tail, teda dlhé kľúčové slová, tvorené viacerými slovami. Čo dáva nádeje menej významným internetovým ponukám, neschopným zdolať silnejších, známejších, vplyvnejších a inak dokonalejších konkurentov.
Avšak nestačí iba poskladať dokopy niekoľko slov a mať ich za úspešný long tail. Je tu potrebné nielen zvoliť vhodné pojmy, ale tiež ich mať pod kontrolou a sledovať ich úspešnosť, aby sa prípadné slová, s ktorými sa nedarí zabodovať, nahradili zavčasu inými.
Je teda potrebné sledovať pozície v SERP s pomocou nástroja zvaného SERP Checker, je potrebné sledovať aj organickú návštevnosť, aj mieru konverzie a zapojenie užívateľov, aby sa zabezpečilo, že vybrané long tail kľúčové slová plnia svoj zmysel, ktorým je pomoc pri privádzaní návštevníkov na určitý web.
Je samozrejme potrebné mať dosť návštevníkov. Ale rovnako tak je dôležitý pomer medzi počtom návštevníkov a počtom tých z nich, ktorí urobia pri návšteve daného webu to, čo sa od nich očakáva. Pretože mnoho návštevníkov, z ktorých sa nestanú zákazníci, nemá zmysel, av takom prípade je potrebné prispôsobiť kľúčové slová tomu, čo hľadajú tí, ktorí sú na danom webe žiaduce. Je jednoducho nutné osloviť tú správnu cieľovú skupinu užívateľov. A to znamená, že nie je výber kľúčových slov vôbec hračka.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.