zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Pozor na kľúčové slová

Keď je niečí web v neuspokojivom stave, keď sa stretáva s technickými rovnako ako obsahovými nedostatkami, je v podstate isté, že sa to na ňom negatívne podpíše aj z pohľadu umiestnenia vo výsledkoch hľadania internetových vyhľadávačov. A to má potom negatívny vplyv aj na jeho návštevnosť, aj na výsledky, ktoré prináša.
A tak sa musia optimalizovať pre internetové vyhľadávače, aby sa v nich weby lepšie umiestňovali a tým získavali lepšie pozície as nimi súvisiace lepšie ekonomické vyhliadky. A podobne ako v náboženstve je aj tu na počiatku slovo. Konkrétne to kľúčové.
Keď chce niekto v internetových vyhľadávačoch so svojou ponukou uspieť, jednoducho potrebuje, aby boli na jeho podnikateľskom webe zvolené tie najvhodnejšie kľúčové slová. A pretože tie nie sú vo všetkých prípadoch tá istá a líšia sa pokojne aj podľa jednotlivých rovnako orientovaných webov, musí sa vykonávať skutočne dôkladná analýza, aby sa pre web našla práve tá najvhodnejšia. Pretože to, čo zaberie na jednom webe, je na inom beznádejne bezvýznamné.
A pretože je slov všade okolo nás mnoho, je pri analýze kľúčových slov vhodné využívať niektorý zo stoviek rôznych nástrojov a počínať si pri tom zásadne len rozumne. Nestačí totiž určite len vybrať to, čo verejnosť predovšetkým vyhľadáva, treba brať do úvahy aj to, čo majú v úmysle ľudia hľadajúci určité kľúčové slovo. Pretože zaistiť si značnú sledovanosť od niekoho, kto nemá úmysly, aké majiteľ webu očakáva, nemá zmysel. Je teda potrebné vedieť, koho má takýto web oslovovať a čo má dosiahnuť.
A tak sa vypláca vsádzať napríklad na Ahrefs a Semrush kvôli určovaniu kľúčových slov a Google Search Console a Google Analytics 4 kvôli porovnaniu konkurencie s vlastnou návštevnosťou. Aby sa prišlo na to, ktoré kľúčové slová najlepšie využiť a pri ktorých je možné v súboji s konkurentmi uspieť. A potom je vhodné preferovať menej tých najúspešnejších slov, namiesto množstva termínov nemajúcich žiaduci efekt.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol