Ten, kto chce svojmu webu zaistiť vysokú mieru návštevnosti s pomocou internetových vyhľadávačov, musí pochopiteľne staviť na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. Pretože jedine tak je možné web žiaducim spôsobom zdokonaliť a urobiť ho atraktívnym práve pre vyhľadávače, ktoré ho umiestnením jeho odkazu na prednej pozícii urobia pre internetovú verejnosť ľahko objaviteľným.
Lenže problém je v tom, že optimalizujú mnohí, všetci, ktorí chcú získať spomínanú výhodu. A potom sa ani optimalizovanému webu nemusí s určitým kľúčovým slovom dariť. Pretože ak využijú pre SEO určité rovnaké kľúčové slovo desiatky, stovky, tisíce alebo aj milióny majiteľov webov, je jasné, že sa všetci do čela ponúk nezmestia. S takým kľúčovým slovom ich potom uspeje len niekoľko.
A čo tí ostatní? Tí pochopiteľne musia ísť na túto záležitosť inak. A to znamená napríklad aj využitie toho, čomu sa hovorí long tail, pekne po slovensky dlhý chvost.
Znamená to, že keď s určitým kľúčovým slovom bodujú najvýznamnejšie a dlho existujúce e-shopy, musia tie nové alebo menej autoritatívne zvoliť trochu iné riešenie. A síce staviť nie na jednotlivé slová, ktoré sa vyskytujú na množstve rôznych webov, ale na súslovia a dlhšie frázy, pri ktorých je tiež predpoklad ich hľadanosti internetovou verejnosťou, avšak nižšia konkurencia medzi prevádzkovateľmi webov.
A nižší počet webov využívajúcich určité súslovie či frázu ako kľúčové slovo znamená nielen nižšiu konkurenciu a väčšiu nádej na úspech vo vyhľadávaní. Znamená výhodu aj v tom, že hľadajúca verejnosť využívajúca takéto súslovia je už v konečnej fáze rozhodovacieho procesu a je tak väčšia nádej, že z tých, ktorí práve toto hľadajú, vzíde oveľa väčšie percento zákazníkov. Taký long tail nevyužívajú ani tak tí návštevníci, ktorí o obstaraní si niečoho takého len uvažujú, ako skôr tí, ktorí už majú konkrétny záujem. A to umožňuje uspieť aj prevádzkovateľom menej významných webov, ktoré by inak proti silnejšej konkurencii neobstáli.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.