Mnohé z internetových podnikov a mnohé e-shopy sa usilujú o oslovenie čo najväčšieho počtu zákazníkov, a nezohráva pre nich úlohu, odkiaľ títo sú. Obchodovať sa dá predsa pomaly s celým svetom, žiadne peniaze nie sú na škodu a aby sa tak oslovil čo najväčší počet obyvateľov našej planéty, optimalizuje sa pre internetové vyhľadávače. A keď sú tu predpoklady na dosiahnutie úspechu a SEO sa vykoná v náležitej kvalite, dá sa odkaz určitého webu skutočne dostať vo vyhľadávačoch veľmi vysoko, tam, kde si ho všimne napríklad aj všetka svetová verejnosť. Alebo aspoň jej dostatočne početná časť.
Ale sú aj firmy, ktoré podnikajú iba v lokálnom meradle. A tie mávajú iné ambície. Tým nejde o to, aby ich poznali aj v ďalekých svetových končinách, tým ide o to, aby sa o nich dobre vedelo tam, kam až ich podnikanie dokáže dosiahnuť. A pre tých je potrebné zabodovať v miestnom vyhľadávaní, na ktoré sa v ich prípade musí optimalizácia zamerať predovšetkým.
A ako sa dosahuje to, aby sa niekto so svojim webom dokonale presadil vo vyhľadávačoch práve iba v lokálnom meradle?
V prvom rade je vhodné zaistiť si bezplatný firemný profil Google a tento optimalizovať. Tým totiž užívatelia získajú okamžitý prístup k základným informáciám o ponúkajúcej sa firme.
Samozrejme, to samozrejme nie je ešte všetko. Predsa len je aj tu potrebná aj optimalizácia webu pre internetové vyhľadávače, kde je potrebné zohľadniť okrem lokalizácie obsahu aj identifikáciu kľúčových slov a fráz cieľových užívateľov, ktoré sa v rôznych lokalitách líšia. Je teda potrebné zistiť a vhodne aplikovať najrelevantnejšie a najobľúbenejšie kľúčové slová v danom odbore a lokalite, čo tiež môže ovplyvniť výsledky vyhľadávania. Takéto kľúčové slová sa potom využívajú aj vo firemnom profile Google, aj na webových stránkach, aj v aplikácii, v obsahu, popisoch a metaznačkách.
A je samozrejme vhodné staviť aj na rôzne internetové adresáre, stránky s recenziami a ďalšie podobné stránky, ktoré upresňujú miesto výskytu firmy. Čo potom dokáže ovplyvniť lokálne internetové úspechy.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.