zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Optimalizácia nemusí byť všetkým

Keď niekto nechá svoj web optimalizovať, pochopiteľne si tým dokazuje dobrú službu. Samozrejme za predpokladu, že sa tým dosiahne žiaduce výsledky a že sa to aj ekonomicky oplatí. Vďaka optimalizácii sa dá dosiahnuť lepšia pozícia v internetových vyhľadávačoch, čím sa darí osloviť viac užívateľov internetu a prinútiť ich k hojnejšiemu využívaniu takéhoto webu.
Avšak ani optimalizácia nie je všeliekom na nedostatočnú návštevnosť as ňou súvisiace neúspechy v internetovom podnikaní. Jednak preto, že sa nie vždy podarí dotiahnuť to až na žiaducu pozíciu vo vyhľadávačoch, a jednak preto, že je optimalizácia dlhodobejšou záležitosťou a nezaistí tak prospech zo dňa na deň.
A preto sa neraz spája SEO s PPC reklamami. Teda s propagáciou, ktorá vďaka dokonalému umiestneniu prináša efekt na zmenu prakticky okamžite a po celú dobu jej zverejnenia.
SEO a PPC reklamy sa tak ideálne dopĺňajú. Avšak nakoľko sa tieto ovplyvňujú? Nakoľko majú spomínané reklamy pozitívny alebo naopak negatívny vplyv na optimalizáciu a jej výsledky?
Každopádne je isté, že PPC reklamy majú aj na výsledky optimalizácie vplyv. Takéto reklamy zvyšujú návštevnosť daného webu, ktoré si vyhľadávače nemôžu nevšimnúť. Avšak prinesie to vždy iba pozitívny efekt? Môže to tak byť, ale bohužiaľ tiež nemusí. Pretože návštevnosť webu nie je pri optimalizácii všetkým, dôležité je tu aj chovanie ľudí na takom navštívenom webe.
Čím viac návštevníkov PPC reklamy privedú, tým sa zvýši šanca na lepšie umiestnenie webu vo výsledkoch vyhľadávačov. Avšak čím kratšiu dobu takí návštevníci na webe strávia, tým viac je naopak dosiahnutá pozícia vo vyhľadávačoch ohrozená. A pokiaľ teda pričinením PPC reklamy zamieri na niektorý web veľké množstvo návštevníkov, ktorí tu nenájdu to, čo očakávali, a rýchlo zase odídu, je to pre optimalizáciu zlé.
A tak je vhodné používať SEO a PPC súčasne, ale je nevyhnutné zaistiť, aby sem reklama privádzala predovšetkým tých, ktorým je daný web určený. Potom to bude mať ideálny efekt.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol