seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Online alebo offline?

Aby sa podnikaniu darilo, je potrebné prevádzkovať efektívny a účinný marketing. A ako už je hocikomu známe, prebieha tento v zásade v dvoch rovinách. Môže byť online, teda prevádzkovaný na internete, aj offline, teda využívajúci iné nástroje než práve internet.

A na čo z toho v prípade niektorého z podnikateľov alebo určitej firmy vsadiť? Na kvalitný web, optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, e-mailing, využívanie sociálnych sietí a PPC reklamy? Alebo radšej na médiá, ako sú televízia, rozhlas, tlač alebo napríklad aj bezprostredné oslovovanie potenciálnych záujemcov na rôznych organizovaných akciách?

To je treba posúdiť. A vzhľadom k finančnej náročnosti, akú toto môže prinášať, je vhodné posúdiť to krajne zodpovedne. Aby sa to vyplatilo.

Čo sa týka možnosti posúdiť efektivitu určitej marketingovej ponuky, je na tom rozhodne lepšie online marketing. Na internete sa dá zmerať návštevnosť a z nej plynúci efekt, na rozdiel od offline prezentácií, kde je táto možnosť len v niektorých prípadoch, a navyše sa jej zvyčajne vzhľadom k časovej a finančnej náročnosti neoplatí venovať.

Pokiaľ potom zostávame pri cene, offline marketing býva zvyčajne drahší. Aj keď sa pochopiteľne nájdu aj výnimky. Ale na druhej strane nie je offline sektor natoľko zaplavený reklamami, ako je tomu na internete, kde si môže svoju reklamu publikovať kedykoľvek ktokoľvek, a preto pri offline nehrozí tak častá takzvaná bannerová slepota, spočívajúca v tom, že ľudia reklamu jednoducho automaticky ignorujú.

Výhodou online marketingu je to, že sa tu dá vytvoriť a publikovať čokoľvek v priebehu veľmi krátkeho časového úseku a takéto oznámenia sa dajú aj ľahko upravovať či vymazávať, čo vo flexibilite jednoznačne vedie nad offline marketingom, kde sú nevyhnutné prípravy a práca oveľa náročnejšia a zdĺhavejšia a ich dodatočné úpravy už neprichádzajú v úvahu.

Offline marketing má ale výhodu v tom, že sa ním dá osloviť kohokoľvek, na rozdiel od online marketingu, ku ktorému je potrebné používať internet, ktorý ale mnohí z našincov nepoužívajú. Avšak na druhej strane sa dá online oveľa viac vyberať z toho, aká cieľová skupina má byť oslovená, na rozdiel od offline verzie, kde sa dá vyberať len medzi oslovením všetkých ľudí bez výberu alebo určité regionálne či záujmové skupiny.

A tak je potrebné zvážiť, čo je v konkrétnom prípade vhodnejšie. Čo nie je vždy jedno a to isté.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol