zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

On-page SEO

SEO optimalizácia je tvorená súhrnom niekoľkých na seba nadviazaných činností, ktorých výsledkom je jediné- zvýšiť návštevnosť webu skrz jeho umiestnenie na predných priečkach pri vyhľadaní konkrétneho kľúčového slova. Pre tieto účely sa využíva veľa rôznych premenných, s akými je možné hýbať do takej podoby, aby bol web pre vyhľadávací nástroj atraktívny. Akonáhle totiž vyhľadávací robot usúdi, že web je správne nastavený a spĺňa všetko, čo by mal, pošle odkaz na tento web do popredia, ideálne medzi prvé výsledky. Práve vtedy je najväčšia pravdepodobnosť, že sa návštevník rozhodne pre návštevu konkrétneho webu a nie iného, napríklad konkurenčného.

Ako bolo spomenuté, SEO optimalizácia je tvorená súhrnom niekoľkých úkonov. Tie je možné rozdeliť ešte do dvoch podskupín, a to On-page a Off-page faktory. Pre samotný web a jeho stavbu sú dôležité predovšetkým Onpage SEO faktory. Čo by ste si mali teda predstaviť pod pojmom On-page faktory?

Parametre priamo spojené s webovou stránkou

Ak už pôjde o úpravu titulku, obsahu webu alebo celej štruktúry, tak si môžete byť istí, že máte dočinenie s On-page faktormi, čiže faktormi, ktoré sa priamo týkajú upravovaného webu, respektíve priamo konkrétnej stránky. Parametrov, ktoré je možné zaradiť do kategórie On-page faktory, je veľa:

Aké parametre je možné zaradiť do takzvaných in-page faktorov pri SEO optimalizácii?

  1. Titulok – Najdôležitejší parameter, ktorý musí byť nielen relevantný k danej téme, ale musí byť predovšetkým správne zaradený (Nadpis H1) a musí mať správnu dĺžku (cca 60 znakov).
  2. Meta description – Jedná sa o stručný popis, kam odkaz na stránku smeruje, a preto je nutná, ako správna dĺžka (140-160 znakov), tak správne formátovanie, ktoré zaistí väčšiu pravdepodobnosť ku konverzii užívateľa.
  3. Nadpisy stránky – Je nutné rešpektovať postupnosť nadpisov formátov H1 až H6
  4. Text/obsah webovej stránky – Textový i grafický obsah webu musí byť relevantný k danej téme, musí byť 100 % originálny a musí mať pre návštevníka význam.
  5. Kľúčové slová– Na ich základe predpokladáte, že sa návštevník na vaše stránky dostane, a preto je nutné zvoliť vhodné pojmy k danej téme.
  6. Zvýraznený text na stránke – Podľa správneho formátovania vyhľadávač pozná, čo je v texte dôležité a čo nie.
  7. Alternatívny popis obrázku– Pretože vyhľadávač nepozná, čo je na obrázku, vyplatí sa mať u všetkých obrázkov alternatívne popisy.
  8. URL adresa webovej stránky – Aby bolo možné odkaz jednoducho kopírovať a reprodukovať, nemalo by sa zabúdať na správne formátovanie.

Nejde pritom o jediné On-page faktory, na ktoré by ste mali pri optimalizácii myslieť. Kľúčová je napríklad aj rýchlosť načítania webu a podobne.

Ako teda vidíte, s úpravou webu môže byť skutočne veľa práce. Nebolo by preto lepšie, ak by ste túto záležitosť prenechali na niekom, kto s ňou má bohaté skúsenosti? Skúste odborníkov z firmy SEOlight s.r.o. a kvalitnú optimalizáciu máte v kapse.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol