Ak sa stýka niečí web so zrejmou alebo aj skutočne nedostatočnou návštevnosťou, nedá sa od neho očakávať, že sa splní to, čo sa splniť má. Keď si nikto webu nevšíma, nevyužije logicky to, čo sa tu využiť dalo, a to k škode toho, komu tento web a ponuka na ňom patrí.
Nikto z majiteľov webov sa s tým ale nezmieri, pokiaľ nie je blázon. Pretože web, ktorý neplní svoje poslanie, nie je žiaduci. A keď sa tak niekto rozhodne, že svojmu webu vypomôže, a prečíta si niekde tie múdre rady, môže svojmu webu skutočne prospieť. Ale práve tak mu môže aj uškodiť. A to aj vtedy, ak vlastne robí to isté.
Zoberme si napríklad také spätné odkazy. Všade je možné počuť, že tieto pomáhajú zvyšovať návštevnosť webov, a niečo na tom takisto je, ako si každý logicky uvažujúci človek domyslí. Stačí predsa niekde vytvoriť spätný odkaz, ktorý sem privedie návštevníkov od inam, a je to…
Je to. Avšak neraz nie hotové, ale v háji. Pretože aj keď odkazy slúžia vždy k tomu, nie je to vždy to isté.
Ak je takýto odkaz umiestnený na stránku s množstvom rôznych odkazov, je nutné sa zmieriť aj s tým, že ten prvý z dotyčných odkazov má najväčšiu hodnotu z pohľadu Googlu. Čo znamená, že mať tu odkaz niekde dole, to moc žiaduci efekt nemá.
Odkaz na stránke odkazujúci na spam potom môže byť devalvovaný takýmito spamovými odkazmi, aj keby bol kvalitný.
Odkazy z JavaScriptu síce môžu zohrávať svoju úlohu, musia však byť pre Google čitateľné.
Odkazy na nofollow stránkach síce môžu, ale takisto nemusia byť pre vyhľadávače relevantné, takéto stránky nie sú vyhľadávačmi prechádzané.
Vylúčené odkazy cez Disavowedobyykle neznamenajú žiadnu hodnotu.
Hodnota odkazov stúpa úmerne populárnosti stránky, na ktorej sú umiestnené. Veľkým prínosom teda nie sú ani odkazy na nezaujímavých či nerelevantných stránkach.
Pridávanie odkazov z rovnakej domény potom nedosahuje taký efekt, ako odkazy z unikátnych domén.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.