Pokiaľ sa má niekto so svojim biznisom na internete skutočne presadiť, potrebuje byť náležite propagovaný. Bez toho to skrátka nejde. Lenže ono to neraz nejde tak, ako by si to podnikateľ želal, ani vtedy, keď sa vsadí na reklamu. Za predpokladu, že sa nezvolí tá pravá.
Nie je totiž reklama ako reklama, a zatiaľ čo niektorá propagácia pomôže, iná len ťahá ľuďom z vrecka peniaze. A preto robí dobre ten, kto vsádza na reklamu typu PPC. Tá je totiž prínosná vždy, tá vždy pomáha tým, ktorí na ňu vsadia správne, s dosahovaním ziskov, o ktoré ide v podnikaní predovšetkým.
Lenže ani PPC reklama nemusí byť pre každého ideálna. Niekedy táto neovplyvňuje vyhľadávače a výsledky v nich do takej miery, ako by to bolo žiaduce, a niekedy môže byť takisto cena za preklik pre menšieho podnikateľa neúnosná. A potom je treba zhodnotiť efekt takejto reklamy a vsadiť na oblasti, v ktorých sa takýto menší podnikateľ môže presadiť aj voči väčším a bohatším konkurentom. A nejaký ten obor sa môže ukázať konkurenčne schopným aj v porovnaní sa silnými konkurentmi.
Je tak treba neinzerovať kľúčové slová, u ktorých nie je nádej na úspech, neraz pomôže inzerovať napríklad len v určitej časti republiky alebo v určitých dňoch, respektíve oslovovať len určité publikum. Čo môže zvýšiť efekt a zároveň znížiť cenu preklikov.
Ale nielen v tom spočíva nádej na úspech. Je treba brať ohľad takisto na web a jeho konverzný pomer, na brand klientov a spokojnosť zákazníkov, ale napríklad aj ročnú dobu či počasie. Inzerovať sa takisto neraz vyplatí na špecificky zameraných weboch, netreba hneď využívať vyhľadávače ako Google či Zoznam.
Ale je samozrejmé, že najväčší potenciál majú Google Adwords a Sklik, cieliace na rôzne cieľové skupiny v radoch internetovej verejnosti.
Ale každopádne môže PPC reklama znamenať veľa, a môže ušetriť veľa práce tým, čo chcú podnikať a nemajú čas na vlastnú reklamnú kampaň. Fungujúca PPC reklama totiž môže priniesť vytúžený efekt, teda zisk, prakticky ihneď.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.