Zvoliť si pre svoje internetové stránky vhodné alebo ešte lepšie dokonalé kľúčové slová by niekomu nemuselo pripadať vôbec ťažké. Veď čo na tom je? Kľúčové slová by mali zodpovedať tematike, ktorej sa konkrétne internetové stránky venujú, to aby hľadajúci ľudia používajúci tieto pojmy našli skutočne relevantnú stránku a nie niečo, čo by nemalo s daným kľúčovým slovom nič spoločné, a kto vie aspoň podpriemerne po slovensky, ten na nejaké tie vhodné slová príde.
Keď sa na danom webe predáva napríklad oblečenie, dajú sa využiť ako kľúčové slová len tak náhodne bundy, košele, nohavice, ponožky a podobne. Má to súvislosť? Má. Tak prečo by nie?
Lenže také jednoduché to nie je. Ono spomínané slová by sa v tomto konkrétnom prípade logicky použiť určite dali, ale čo by sa málo významnému e-shopu, ktorý by sa nimi propagoval, stalo? Bol by medzi inými ponukami v zoznamoch odkazov internetových vyhľadávačov zastrčený až niekde vzadu, kde už používatelia internetu nehľadajú uspokojenie svojich potrieb. Napríklad pri topánkach by obsadili prvé priečky ďaleko významnejšie firmy z odboru, náhodne Adidas, Baťa a podobne, a náš podnikateľ by ostrúhal, nemaje možnosť také známe a významné firmy predbehnúť.
A tak sa musia pre menej významné stránky hľadať iné riešenia. A aké to sú? Pochopiteľne tie, u ktorých sa dá uspieť. Teda kľúčové slová neužívané veľkým množstvom potenciálnych a vplyvných konkurentov, ktoré nemožno poraziť. Možno tu využívať aj menej frekventované kľúčové slová, aj viacslovné spojenia, pri ktorých je menší konkurenčný tlak as ktorými sa teda dá preraziť aj pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače, aj pri PPC reklame.
Je teda zrejmé, že nájsť ideálne kľúčové slová nemusí byť vôbec hračka. Pretože koľko to len zaberie času a koľko to stojí energia, než sa nájdu kľúčové slová, ktoré majú žiaduci potenciál! Takéto hľadanie je skutočne náročné. Ale oplatí sa. Pretože s nepoužívanými a málo frekventovanými pojmami sa dá relatívne ľahko a dobre uspieť. A profesionálna pomoc sa tu bude určite hodiť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.