zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Nie je PPC ako PPC

Ak chce niekto na internete využiť na svoju propagáciu práve túto platenú reklamu, teda tú financovanú podľa počtu kliknutí, nemal by tak konať bez dôkladného uvažovania. Pretože aj tu by malo vždy platiť, že musí byť reklama čo najvýkonnejšia a zároveň pokiaľ možno aj čo najvýhodnejšia, čo sa jej ceny týka. A tak sa tu treba zaujímať o zvyšovanie jej výkonu.
A ako na to? Ako to urobiť, aby bola takáto reklama čo najdokonalejšia z pohľadu textu, zacielenia a načasovania, aby tu bola pri tejto maximálnej možnej relevantnosti? Predsa tak, že sa táto reklama kvalitne optimalizuje. Čo ale samozrejme znamená potrebu vedieť, ako na to.
A ako že teda na to?
Je tu napríklad logická potreba upútať oslovovanú verejnosť atraktívnym textom. Ktorý by mal pochopiteľne čo najdokonalejšie zodpovedať potrebám žiaduceho publika, tých, ktorí majú byť týmto oslovení. A tak je tu vhodné vziať do úvahy aj vek, lokalitu alebo používané zariadenia tých oslovovaných.
Potom je tu tiež potrebné sledovať tých návštevníkov, ktorí s pomocou PPC reklamy prichádzajú na konkrétny propagovaný web, a získavať dostatočné informácie o tom, či ide o žiaducich klientov alebo len o niekoho, kto tu surfuje po internete bez dotiahnutia svojich návštev až na konverziu. Čo znamená, že sú tu vždy prospešnejšie tí z návštevníkov, ktorí tu trávia viac času a navštívili produktovú stránku z domovskej stránky.
PPC reklama musí byť ale aj správne načasovaná, je nesporne potrebné počítať s časovým oneskorením medzi zákazníkovou návštevou webu a uzavretím nejakého obchodu. A preto je potrebné sledovať správanie svojich klientov a ovplyvniť tým úspešnosť celej reklamnej kampane.
Pretože iba žiaduce reklamy prichádzajúce v tú najsprávnejšiu chvíľu môžu mať dokonalé výsledky, môžu sa na akomkoľvek propagovanom internetovom podnikaní skutočne pozitívne podpísať. A to je predsa dôležité. Pretože je logicky najlepšie, keď má kampaň najlepší výkon za najnižšiu cenu.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol