Pokiaľ vravíme o optimalizácii pre internetové vyhľadávače, tak ide v prvom rade o sériu činností, ktorých hlavným zmyslom je jediné. Zlepšiť pozíciu dotyčného webu v internetových vyhľadávačoch, dostať ho na niektorú z predných pozícií a tým zaistiť tomuto výtvoru dostatočnú návštevnosť.
Avšak návštevnosť je len jedným z predpokladov k tomu, aby sa splnil účel, pre ktorý dotyčný web vznikol. Nestačí totiž iba jednoduché prilákanie publika. Nevyhnutné je totiž aj to, aby sa návštevníci behom tejto návštevy chovali tak, ako je to tomu, kto tu ide so svojou kožou na trh, vyhovujúce, ako to plní očakávania.
V prípade optimalizácie obchodnej účinnosti tak ide nielen o to, aby sem zavítal dostatok ľudí, ale aj o to, aby si tu títo niečo objednávali. Pretože pokiaľ návštevníci stránku opúšťajú bez toho, aby na nej utratili nejaké tie peniaze, nejde z hľadiska biznisu o úspech, a to ani keď sem smerujú početné zástupy ľudí.
Je teda potrebná nielen reklama, čo sem priláka publikum, ale aj dopyt, ktorý má po takejto reklame nasledovať. A pokiaľ nenasleduje, je treba upraviť web tak, aby zákazníkom lepšie vyhovoval.
Je teda potrebná taká úprava webu, čo zvýši jeho schopnosť doviesť návštevníkov až k objednávke, teda čo učiní web presvedčivejším. Pretože čím viac návštevníkov tu niečo utratí, tým je efektivita stránky aj reklamnej kampane vyššia. A to je nevyhnutné, pretože ide o peniaze.
A ako ovplyvniť web, aby sa dosiahla vyššia efektivita, obchodná účinnosť a tak aj lepšia návratnosť investícií?
Je treba uvedomiť si ciele webu aj cieľovej skupiny, na ktorú je tento zameraný, identifikovať unikátne výhody dotyčnej ponuky v porovnaní s konkurenciou, zamyslieť sa nad nákupným cyklom zákazníkov, ich potrebami a myšlienkovými pochodmi. Potom je potrebné správne nastavenie nástrojov webovej analytiky, preverenie toho, kto na web chodí a ako si tu počína, odhalenie toho, čo návštevníkom v realizácii objednávok vadí.
Následne je potrebné tieto nedostatky odstrániť a aj v iných ohľadoch zlepšiť funkčnosť a dôveryhodnosť webu. Aby návštevníkom čo najlepšie vyhovoval.
Pretože je to aj optimalizácia obchodnej účinnosti, ktorá je jednou z najdôležitejších záležitostí súvisiacich s webom. Bez nej sa zaručený úspech nedosiahne, ani keby človek vrazil do reklamy každé euro.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.