Keď sa má optimalizovať nejaký web pre internetové vyhľadávače, je tu dôležité nielen to, čo sa preňho urobí, ale aj ako sa to urobí. A záleží tak určite aj na tom, aký obsah je ktorému webu pridaný. Pričom nejde iba o dokonalosť tohto, ale aj o originalitu. Zatiaľ čo táto môže zohrať pri optimalizácii v mnohých ohľadoch dôležitú úlohu, je prípadná duplicita obsahu naopak na škodu. A to nielen preto, že duplicitný obsah neocení návštevníci webov, ktorí nemajú potrebu vidieť na rôznych miestach internetu stále to isté, ale aj preto, že môže ísť aj o rušivý element pre internetové vyhľadávače, pre ktoré sa optimalizácia vykonáva. A keď na to príde, sú weby s duplicitným obsahom vyhľadávačmi niekedy aj penalizované za túto skutočnosť.
Pokiaľ sa totiž objaví identický základný obsah na dvoch rôznych URL adresách, rozhoduje sa internetový vyhľadávač sám o sebe, ktorý z týchto variantov urobí viditeľný a ktorý nie. A môže tak dôjsť k tomu, že návštevníci skončia na inej webovej stránke, než bolo pri optimalizácii zamýšľané. A to napríklad aj v prípade, keď ide napríklad o obyčajnú časť textu. Taká duplicita môže poškodiť napríklad aj obyčajnú časť toho istého webu, a to vo chvíli, keď skončí indexácia webu predčasne kvôli ‚pocitu‘ vyhľadávača, že už tu všetko potrebné našiel.
A tak je potrebné proti plagiátorstvu bojovať všetkými dostupnými prostriedkami. Napríklad aj SEO auditom analyzujúcim architektúru webových stránok. Pomocníkmi tu potom môžu byť aj rôzne nástroje ako Subdomain Finder, Copyscape, Screaming Frog alebo Xenu Link Sleuth. Pretože či už ide o kopírovanie obsahu webu jedného majiteľa niekým iným, teda vlastne o kradnutie obsahu, alebo o pokojne aj len nechcené používanie toho istého obsahu jediným majiteľom webu na rôznych subdoménach, ide o záležitosť, ktorá optimalizácii pre internetové vyhľadávače rozhodne neprospieva. Vyhľadávač si v takom prípade obvykle všíma iba najstaršiu verziu a tie ostatné ignoruje. A tým dochádza k zbytočným problémom.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.