Pokiaľ sa máme baviť o podnikaní na internete, mali by sme si v prvom rade uvedomiť, že tu ide o veľmi rôznorodú činnosť. A tak sa tu stretávame napríklad aj s takými pojmami, ako sú online a offline marketing. A ak náhodou neviete, aký je medzi týmito záležitosťami rozdiel, poďme si ich teraz v stručnosti predstaviť.
Pokiaľ ide o online marketing, ide o akúkoľvek komunikáciu určitej značky na internete. Čo môže byť napríklad aj obyčajná reklama, ale nielen tá. Ide tu navyše napríklad aj o komunikáciu podnikateľov a zákazníkov na sociálnych sieťach, aj o rozosielanie newsletterov, tvorbu webov a podobne. A preto sem patria také záležitosti, ako je kvalita určitého podnikateľského webu, optimalizácia pre internetové vyhľadávače, PPC reklamy, využívanie sociálnych sietí alebo e-mail marketing.
Pokiaľ sa máme baviť o offline marketingu, ide tu o rozmanité reklamné aktivity napríklad v rozhlase a televízii, propagáciu na rôznych výstavách, veľtrhoch, konferenciách a podobných akciách.
Či už ide ale o tú, alebo naopak onú variantu, vždy je potrebné si uvedomovať jej prednosti, tak samozrejme tiež potenciálne nedostatky. Nie každá z nich je totiž dajme tomu merateľná, teda nie vždy vieme, aký má skutočný efekt, rozmanitá je aj cenová hladina, rýchlosť, flexibilita, cielenie na určitú skupinu ľudí, dosah, dôveryhodnosť a možnosť bezprostrednej komunikácie medzi ponúkajúcimi a tými oslovenými.
A preto je potrebné zvážiť, na ktorú z foriem marketingu vsadiť predovšetkým a ktorú brať ako napríklad aj vyslovene okrajovú záležitosť alebo ju ignorovať. Pretože všetko sa tu automaticky využívať nedá, to by bolo príliš drahé a logicky neefektívne. A to si podnikatelia ani na internete, ani v reálnom svete nemôžu dovoliť. Pretože ziskovosť je tu tým najdôležitejším.
A tak je vhodné zveriť sa často do rúk odborníkov na takýto online a offline marketing. Pretože pre tých je to denný chlieb, tí dokážu správne zvoliť a efektívne pôsobiť. A to znamená zisk.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.