seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Nie je linkbuilding ako linkbuilding

Ak chce niekto so svojim webom dosiahnuť prelom vo výsledkoch vyhľadávania, ak chce znateľne zvýšiť návštevnosť takéhoto svojho webu, vsádza celkom logicky na linkbuilding. Pretože ten mu určite dokáže pomôcť so zvyšovaním organickej návštevnosti webu a s orientáciou na ňom.

Pokiaľ sa bavíme o linkbuildingu, tak môžeme mať na mysli niekedy ten externý a inokedy interný.

Interný linkbuilding pomáha návštevníkom jedného webu zorientovať sa na ňom a nájsť snáď to, čo je žiaduce na tomto webe objaviť. Jedná sa teda o navigáciu, vďaka ktorej nájde každý rýchle to, čo na danom webe hľadá. A ak je takýto interný linkbuilding kvalitný, umožňuje užívateľovi prechod medzi súvisiacimi miestami takéhoto webu, napríklad medzi informačným oznámením na určitú tému a obchodom, kde sa to dá kúpiť. Lenže slúži nielen užívateľom internetu, ale aj crawlerom, nástrojom prechádzajúcim webové stránky kvôli ich indexácii.

Externý linkbuilding potom vedie na stránky mimo vlastnej domény. Takýto spätný odkaz teda upozorňuje na určitom webe na existenciu webu iného. Čo je brané ako odporučenie návštevy webu, na ktorý takýto spätný odkaz mieri, čo sa okrem presmerovania užívateľov pozitívne prejavuje aj pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače, teda pri rozhodovaní o tom, ako bude ktorý web vyhľadávačmi posúdený a ponúkaný hľadajúcej verejnosti.

Získavanie spätných odkazov už dnes ale nie je hračka. Aby tieto boli vyhľadávačmi považované za kvalitné a ľuďom prejavovali dobré služby, je nevyhnutné využívať pre ich umiestnenie hlavne tematicky príbuzné weby s kvalitným obsahom, a to je náročné na čas a zvyčajne aj na financie. Zdroj a cieľ ideálneho odkazu by mal mať podobné zameranie, text odkazu by mal vyzerať ako prirodzený text a odkaz by mal byť v ideálnom prípade takisto umiestnený v obsahovom bloku a čo najprirodzenejšie. Pretože je tu kvalita dôležitejšia než kvantita. Čo sa vyplatí aj kontrolovať s nástrojmi typu Collabim. Google Search Console alebo Google Analytics.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol