Každý z nás vie niečo, ale nikto nevie všetko. A tak napríklad ktokoľvek z ľudí, ktorí vedia skvele umelecky tvoriť, neuspeje nikdy ako podnikateľ na internete, a naopak hocikto z podnikateľov na internete nikdy nebude tým povestným majstrom pera.
Čo to v praxi znamená? Napríklad aj to, že by sa ktokoľvek z prevádzkovateľov podnikateľských webov radšej nemal vôbec púšťať do písania čohokoľvek, čo by si chcel na svoj web vyvesiť alebo čím by ho chcel propagovať.
Lenže obsahové aj propagačné texty sú niečím, čo v internetovom podnikaní nemôže chýbať. Takže by určite napísané byť mali. A keď si s vytvorením niečoho takého nevie majiteľ webu rady? Potom by mal osloviť vhodného copywritera.
A pretože nie sú ani copywriteri jeden ako druhý, mal by sa vybrať dokonalý autor, na ktorého kvalitu jeho výtvorov je spoľahnutie. Pretože článok ako taký je nielen vizitkou toho, na koho webe je, ale má svoju úlohu aj v optimalizácii pre internetové vyhľadávače, ktorá má priam enormný vplyv na úspešnosť akéhokoľvek webu.
Ako sa spozná dobrý copywriter, na ktorého služby sa oplatí vsadiť? Pochopiteľne napríklad podľa toho, ako dobre, pútavo aj gramaticky správne píše. A logicky aj podľa toho, koľko peňazí si za svoje služby pýta.
Hlavné zmienené parametre výberu by bolo vhodné použiť, keď sa hľadá v katalógoch profesionálov na internete alebo na odborných akciách tohto zamerania. Pretože kto píše kvalitne, nebýva lacný. Hoci súčasne platí aj to, že ani najdrahší autor nemusí byť najlepší, a tak je vhodné nechať si niekoho takého odporučiť niekým, kto už podobné služby využil a má s niektorým z copywriterov pozitívnu skúsenosť, prípadne sa obzrieť po niekom, kto už sa požadovanou tematikou zaoberal. A neuškodí ani to, ak si niekto copywritera otestuje na nejakom cvičnom texte, kde sleduje, ako s ním tento copywriter komunikuje.
Pretože by určite bola škoda, keby si internetový podnikateľ najal k napísaniu potrebných textov niekoho, kto by mu za jeho peniaze svojimi výtvormi skôr uškodil, než prospel.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.