seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Nepodceňujte sociálne siete

Keď už sociálne siete prepojujú ľudí, dalo by sa očakávať, že tieto budú nakoniec využité aj k internetovému biznisu. Pretože v tom ide vlastne do značnej miery o to isté, teda o prepojenie obchodníkov a iných podnikateľov s ich zákazníkmi a potenciálnymi klientmi, a aj tu môžu sociálne siete poskytovať užitočné služby súvisiaci so SEO. Aj keď sa tu prakticky nedá bezprostredne predávať, môžu Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube alebo TikTok poslúžiť k propagácii a tu zverejnená reklama môže v zásadnej miere ovplyvniť široké publikum.

Ako vypovedajú štatistiky, hľadajú štyria z piatich ľudí informácie o firme, ktorá ich zaujíma, práve na sociálnych sieťach, a to v praxi znamená, že kto chce v tomto ohľade uspieť, musí sa vedieť práve tu náležite prezentovať. Ale čo taká náležitá prezentácia na internete znamená? A ako ju čo najlepšie využiť?

Kým sa niekto z podnikateľov a firiem rozhodne možnosti sociálnych sietí využiť, musí si pochopiteľne v prvom rade premyslieť, čo s tým hodlá dosiahnuť. A to preto, že majú jednotlivé sociálne siete rozličné zamerania a tiež špecifickú vekovú kategóriu užívateľov.

Na Facebooku sa dajú nájsť najrôznejšie vekové a záujmové skupiny, na Instagrame sa dajú predovšetkým využiť fotografické materiály, LinkedIn umožňuje vyloviť profesionálov z rôznych oborov, na Youtube sa dá prísť si na svoje s videonávodmi a videorecenziami a na TikToku sa nájde hlavne mladšia kategória užívateľov. A podľa toho je potrebné si zvoliť miesto, kde sa vyplatí angažovať.

Pokiaľ sa tu chce človek presadiť, je vhodné opustiť tradičné predajné ponuky, ktorých sú už sociálne siete plné, a zaujať verejnosť nejako inak, napríklad diskusiou, kvízom, zaujímavou grafikou. Je tiež potrebné vystihnúť tú správnu dobu, kedy je na zvolenej sieti aktívny najväčší počet tých, čo majú byť oslovení. Najideálnejšie je využiť krátke posty na jedinú tému, vzbudzovať týmito u užívateľa emócie, Facebook umožňuje pozvať ľudí k sledovaniu niektorej internetovej stránky a požiadať ich o zapnutie notifikácie.

A publikum nie je vhodné iba osloviť. Na toto je potrebné tiež reagovať, odpovedať na komentáre, aby mali užívatelia pocit, že je o nich záujem. Čo sa môže rovnako podpísať pod rozšírenie základne tých sledujúcich.

Ale efekt na sociálnych sieťach neprichádza zo dňa na deň. Chce to snahu a trpezlivosť. A keď toto podnikateľovi chýba, je vhodné obrátiť sa na niekoho, kto mu profesionálne ponúkne stratégiu, navrhne harmonogram a postará sa aj o copywriting, grafiku a tiež publikáciu príspevkov. Čo sa potom prejaví ako na množstve zákazníkov, tak aj na postavení propagovaného firemného webu v internetových vyhľadávačoch, teda na SEO.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol