Každý, kto sa rozhodne pre internetové podnikanie, by sa mohol ľahko dopustiť nejednej chyby v marketingu, ktorá by sa mu mohla vypomstiť. A preto je potrebné zaoberať sa touto problematikou skutočne zodpovedne, aby sa prevádzkovateľ webu podobným problémom pokiaľ možno vyhol.
A keď sa bavíme o tom, ako by tu web mal alebo nemal vyzerať, povedzme si aspoň v krátkosti, čoho sa tu vyvarovať a na čo naopak nezabudnúť.
Predovšetkým by tu malo platiť, že ak sa na tom istom webe ponúkajú rôzne produkty alebo služby, mala by mať každá takáto rozdielna ponuka svoju vlastnú stránku s jedinečným obsahom. Nemalo by sa tu na tej istej stránke miešať jedno s druhým, mal by tu panovať zjavný poriadok.
Každá z takýchto stránok by potom mala byť skutočne originálna. Nemalo by tu dochádzať k duplicite nadpisov a titulkov a tých istých kľúčových slov, najmä ak tieto nesúvisia s danými stránkami, pretože aj to by sa mohlo vypomstiť pri hodnotení webu internetovými vyhľadávačmi.
Ak sa na takýchto stránkach vyskytujú fotografie alebo iné vyobrazenia, je vhodné ich pred použitím redukovať nástrojmi, ktoré sú na to určené, napríklad Optimizillou. Rovnako tak je potom vhodné aj upravovať obsah stránky alebo rovno zmeniť hosting v prípade pomaly sa načítajúcich stránok, čo je tiež jeden z faktorov, ktorý ovplyvňuje ako hodnotenie internetovými vyhľadávačmi, tak aj záujem užívateľov. K takým krokom by malo nesporne dôjsť vtedy, ak presahuje rýchlosť načítania dve sekundy.
Lepšia pozícia v internetových vyhľadávačoch sa dá dosiahnuť aj využitím SSL certifikátu a responzívneho designu, umožňujúceho prezeranie stránok aj v mobilných telefónoch a tabletoch.
A čo sa odkazov smerujúcich na tento web týka, nemali by tieto smerovať zo stále tých istých webov alebo typovo rovnakých internetových stránok a nemali by mieriť iba na hlavnú stránku webu, ale aj na jeho podstránky. Pretože aj na rozmanitosti takých odkazov pri SEO záleží.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.