zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Nechápete pojem kľúčové slová?

Keď príde pri diskusii o optimalizácii pre internetové vyhľadávače, teda o SEO, na kľúčové slová, nemusí hocikto v plnom rozsahu chápať, čo je tým myslené. Iste, všetci vieme, čo sú to slová, ale pri pojme kľúčové slová už môžeme zneistiť. A aby k takémuto zásadnému nedostatku nedochádzalo, poďme si teraz túto tému trochu prebrať.

Čo že to teda tie kľúčové slová sú? Ide v zásade o slová, ktoré sú verejnosťou, ktorá niečo hľadá na internete, zadávané do vyhľadávačov. Sú to termíny, ktoré si ľudia nechávajú vyhľadať a ktoré im internetové vyhľadávače takisto v obsahu internetu nájdu na rôznych weboch, ktoré sú potom tým hľadajúcim ponúknuté.

Ak potom chce prevádzkovateľ určitého webu uspieť, teda dostať sa do hľadáčika ľudí, ktorí po jeho ponuke pátrajú a mali by ju nájsť, je potrebné aby dotyčný majiteľ webu vedel, po akých že termínoch je žiaduci dopyt, aké slová a frázy sú najfrekventovanejšie používané. A práve takéto termíny by mali by na jeho webe ako kľúčové slová použité. To totiž zaistí, že sa pátrajúca verejnosť práve na spomenutý web dostane.

A pretože nájdenie ideálnych kľúčových slov nie zas až taká hračka, je vhodné prenechať túto činnosť na odborníkov na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. A to nielen preto, že sa weby obsahujúce takéto frekventované slová skôr objavia medzi vyhľadanými výsledkami, ale aj preto, že sa vďaka tomu web stáva atraktívnejším z pohľadu internetových vyhľadávačov, ktoré mu priradia výhodnejšie a ľahšie objaviteľnú pozíciu medzi ďalšími alternatívnymi ponukami.

A ako sa teda tie najvhodnejšie kľúčové slová hľadajú? Dá sa k tomu využiť aj vlastná intuícia, predstavivosť,  ľudovo povedané zdravý sedliacky rozum. Hoci u toho sa nedá skončiť, pretože ľudia nie sú jeden ako druhý a rovnako ani neuvažujú. A preto je vhodné takto domyslené slová otestovať priamo vo vyhľadávačoch typu Google alebo Zoznam. Pričom tu človek môže zaistiť ako frekventovanosť hľadania takýchto kľúčových slov, tak aj prípadnú nápovedu od našepkávača.

Podceniť sa tu ale nesmie ani konkurencia u jednotlivých kľúčových slov, ktoré môžu úspešnosť nejakého webu značne ovplyvniť. A tak je vhodné vsadiť tiež na nástroj Google Trends, ktorý s voľbou kľúčových slov pomôže. A keď sa takéto ideálne kľúčové slová použijú v titulku alebo popisku webu či v hlavnom menu, prípadne v texte, vzrastie nádej na nájdenie webu, a teda aj jeho úspešnosť.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol