Spätné odkazy sú už od nepamäti cestou k predným pozíciám pri vyhľadávaní. Ich získavanie sa však s dobou mení. Zatiaľčo v minulosti bolo možné si spätné odkazy zakúpiť, a to v zmysle umiestnenia do katalógu, v súčasnej dobe sa na to musí ísť trochu iným spôsobom. Nákup spätných odkazov ako taký preto už nefunguje, respektíve katalógy už nie sú natoľko efektívne, aby stálo za to do nich nejaké záznamy pridávať.
Budovanie spätných odkazov je možné rozdeliť hneď na niekoľko druhov. Zatiačo prirodzený spôsob získavania spätných odkazov je najvhodnejší, nakoľko takéto odkazy nebudú stáť ani úsilie, ani peniaze, a navyše sú tými najefektívnejšími, u tých klasických spätných odkazov je to zložitejšie.
Je totiž nutné rozdeliť spôsoby, ktoré sú efektívne a rentabilné, a ďalej spôsoby, ktorými by sa človek radšej zaoberať nemal. V prípade zakázaných, respektíve penalizovaných techník je možné hovoriť napríklad o duplicitnom obsahu na webe, z ktorého sa odkazuje na ten konkrétny. Ďalej by sa malo zamedziť takisto zbytočné zahustenie obsahu kľúčovými slovami alebo by odkazy nemali existovať na weboch, ktoré nemajú žiadnu informačnú hodnotu. Pravidiel a doporučení, ktorými je dobré sa riadiť, je hneď niekoľko, a je potrebné ich poznať, aby mohla byť tvorba spätných odkazov naozaj kvalitná.
Práve kvalita hrá vo svete spätných odkazov nemalú úlohu. Veľakrát ide o väčší význam, než má kvantita, a tak je dobré sledovať, z ktorých webov je na ten náš odkazované a zaistiť maximálnu kvalitu spätných odkazov.
Pokiaľ nechcete mať starosti s tvorbou spätných odkazov alebo nechcete riskovať, že budete penalizovaní zo strany Google, je dobré obrátiť sa na niekoho, kto má v tomto odvetví bohaté a viac než uspokojivé výsledky.
Ideálnou voľbou tak bude firma SEOlight s.r.o s viac ako desaťročnými skúsenosťami. A čo vám môže táto firma poskytnúť? Budú to predovšetkým spätné odkazy pochádzajúce z originálnych PR článkov. Tieto PR články budú pritom umiestnené na tematicky zameraných weboch, čím je možné garantovať maximálnu relevanciu daného odkazu, a teda aj jeho kvalitu.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.