K úspešnému podnikaniu na internete patrí úplne samozrejme aj potreba zviditeľnenia sa. Pretože iba biznis, o ktorom sa medzi internetovou verejnosťou vie, môže dosahovať žiaduce zisky, a teda oslavovať úspechy. A čo sa zviditeľňovania v internetových vyhľadávačoch týka, nesmie sa obvykle zabúdať na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. A v rámci tejto určite prichádzajú vhod aj užívateľské recenzie, ktoré dotyčný podnikateľ so svojim webom získa.
Lenže všetci vieme, že sa recenzie od užívateľov nezískavajú práve ľahko. Kto chce, ten si niečo kúpi, ale aby o tom potom ešte písal nejaké slohové cvičenie alebo aspoň pár riadkov sám od seba, v to sa veľmi dúfať nedá.
A ako si teda také recenzie zaobstarať? Pochopiteľne tak, že podnikateľ požiada o takéto hodnotenie niekoho, s kým už si vybudoval vzťah. Teda klientov, zákazníkov, kolegov, obchodných partnerov a prípadne osobné kontakty. Je to logické, pretože od niekoho známeho sa podnikateľ dočká skôr dobrej recenzie, ktorá ho podporí. Na rozdiel od niekoho cudzieho, koho by mohla výzva na zanechanie recenzie obťažovať a treba motivovať k nežiaducej reakcii.
Avšak ani negatívne recenzie tu nemusia byť na škodu. Môže byť motiváciou k zlepšeniam a signálom pre potenciálnych zákazníkov, že ani negatívny názor nezapadne, že sa aj tým niekto zaoberá.
A ako o recenziu požiadať? Zákazníka možno osloviť napríklad aj telefonicky, aj e-mailom, aj formou SMS, možno ale tiež publikovať ľahko dostupný odkaz na svoje recenzie v nádeji, že sa niekto z takto oslovených pridá sám, zo svojej vôle.
A čo je pri recenziách nesporne dôležité? Hlavne do toho nikoho netlačiť, neplatiť za ne, nepožadovať klamlivé vyjadrenia a nemazať negatívne vyznievajúce názory. Hlavná je tu totiž úprimnosť a pravdivosť, vzbudzujúca dôveru. Pretože každá lož sa skôr či neskôr prevalí. Zatiaľ čo spoľahlivé recenzie podporujú SEO a sú tak prínosné pri získavaní návštevnosti a dosahovaní ziskovosti.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.