zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Na počiatku úspechu bolo vždy slovo

V každej internetovej propagačnej kampani je potrebné nespoliehať sa iba na dobre vypadajúci obrazový materiál. Iste, krásne fotky, videá, obrázky a podobne tiež dokážu zaujať kdekoho z radov internetovej verejnosti, lenže než sa prípadne uspeje s týmto, musia sa k tomu tí hľadajúci nejako dostať. A pretože do internetových vyhľadávačov sa nedajú vkladať svoje obrázky s tým, že by nám tieto našli niečo čo najpodobnejšieho, je ďaleko zásadnejšie prevádzkovanie kampaní zameraných na využívanie takzvaných kľúčových slov.

Každý web, ktorý sa má presadiť, má svoj vlastný obsah. Ten je svojim spôsobom špecifický, zameraný na určitú problematiku, a preto sú v ňom logicky aj slová, ktoré sa k tejto tematike viažu. A ktoré sú tu najpodstatnejšie.

A ako potom prevádzkovať efektívnu reklamnú kampaň? Všeobecne by sa dalo povedať, že je najrozumnejšie vsadiť práve na tieto dôležité slová, práve tieto použiť ako slová kľúčové. Vďaka tomu sa dá zaistiť, aby dotyčný web našli práve tí, kto práve tieto pojmy hľadajú.

Lenže ono to s tou voľbou kľúčových slov zas až tak prosté byť nemusí. Aj keby si nejaký majiteľ webu vybral za kľúčové slová to, čo ho najvýstižnejšie charakterizuje, nemusel by vôbec uspieť. A to napríklad preto, že by na tie isté kľúčové slová vsádzali aj konkurenti, ktorí by ich mohli dokázať využiť efektívnejšie, a teda toho tu spomenutého vytlačiť z vedúcich pozícií v internetových vyhľadávačoch, a tiež by sa mohlo prípadne stať, že by ľudia hľadajúci práve toto používali inú slovnú zásobu, čim by im práve toto mohlo uniknúť. Zmieňme si ako príklad to, keby reštauratér ponúkal kľúčové slovo „bramborák“, zatiaľ čo by verejnosť hľadala „cmundu“. Bolo by to v češtine to isté, ale výsledok hľadania by mohol byť fiaskom.

A tak je v reklamných kampaniach vhodné využívať rovno viac kľúčových slov, a to radšej tých, ktoré nie sú konkurenciou predimenzované, a vsádzať napríklad aj na rôzne súslovia, slovné spojenia či long tail slová. Pretože tak sa najskôr uspeje. Ak sa dobre zvolia, pochopiteľne. S čím dokážu najlepšie pomôcť špecialisti na SEO, teda tí, čo sa ľuďom starajú o úspechy v internetových vyhľadávačoch.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol