Zohnať si návštevníkov na podnikateľský web nebýva ani trochu ľahké. Len minimum veľkých a svetoznámych firiem má istotu, že neuniknú záujmu verejnosti, a tie ostatné sa potom musia snažiť, aby aj o ne záujem bol. A tak sa veľmi často optimalizuje pre internetové vyhľadávače, čo má nedostatočne navštevovaným webom pomôcť s nápravou takej neradostnej situácie, akou sú chýbajúci zákazníci.
Keď potom firma nechce alebo priamo nemôže utrácať veľké peniaze za marketing, môže hľadať spôsoby, ako získať aj za menej peňazí viac tej povestnej muziky. A jedným zo skvelých pomocníkov, zaisťujúcich záujem verejnosti, môže byť pokojne aj blog.
Keď si niekto na svojom webe založí aj blog, má výhodu od prvého okamihu. A to v tom, že ide o miesto, kde sa dá zviditeľňovať bezplatne. Stačí len mať tento priestor a vybrať si okruh tém, na ktoré budú hľadaní zákazníci zrejme pozitívne reagovať, ktoré vzbudia záujem, a ľudia zaujímajúci sa o toto sa sem potom budú so záujmom vracať, čo prispeje k sledovanosti a zrejme aj využívaniu toho tu ponúkaného. Samozrejme vtedy, keď budú tu zverejnené materiály relevantné a keď sa budú pravidelne dopĺňať či obmieňať.
Čím väčšia je návštevnosť takého blogu, tým lepšie je potom aj hodnotenie celého webu internetovými vyhľadávačmi, ktorým pochopiteľne dôjde, že početnejší ľudia nemieria len tak niekam. A čím lepšia pozícia sa dosiahne v internetových vyhľadávačoch, tým lepšie.
Na blogu je možné potom zverejňovať nielen vzdelávacie informácie, ale napríklad aj informácie o danej firme, čím je možné zapracovať aj na jej dôveryhodnosti pre potenciálnych zákazníkov. Keď je firma odborníkom už na prvý pohľad, skôr si získa dôveru a zaboduje. A taký kvalitný blog potom môže vzbudiť záujem aj u ďalších podnikateľov alebo dajme tomu tlače, prípadne sa dá zdieľať na sociálnych médiách, čím sa zvýši počet tak žiadaných spätných odkazov. A aj to je pre SEO nevyhnutné.
Blogy by teda pri SEO často nemali chýbať. A kto ich má, neľutuje to.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.