Linkbuilding je súčasťou SEO, ktorá skutočne pomáha zvyšovať webom na internete ich návštevnosť a tým pádom aj využívanosť. Ale tak je tomu samozrejme iba úmerne kvalite práce, ktorá je tu odvádzaná. Na kvalite spätných aj interných odkazov dokonca záleží viac, než by si človek mohol myslieť.
Pokiaľ je reč o spätných odkazoch, teda o tých, ktoré privádzajú na určitý web návštevníkov vyskytujúcich sa na weboch iných, cudzích, je potrebné postarať sa v prvom rade o to, aby také odkazy ležali na weboch skutočne kvalitných, relevantných, obsahovo podobných a dôstojných. . Pretože iba z tých sú privádzaní dostatoční a žiaduci návštevníci a len prepojenie s týmito webmi nezhoršuje optimalizovanému webu jeho povesť. Takéto spätné odkazy by sa potom mali vytvárať postupne, nie nárazovo, aby bol vzostup webu vo vyhľadávačoch postupný a nevzbudzoval nedôveru. Mali by pri tom smerovať predovšetkým na hlavnú stránku webu, aj keď logicky nielen na túto, a určite by sa malo aj priebežne sledovať, či sú tieto funkčné, pretože môžu byť internetové vyhľadávače aj týmto negatívne ovplyvnené. A môžu webu znížiť hodnotenie, ak prílišné množstvo nikam nevedúcich odkazov naznačuje možnú zanedbanosť správy podporovaného webu. Takúto kontrolu je potom vhodné vykonávať pravidelne napríklad Marketing Minerom.
Avšak rovnako ako externé odkazy sú dôležité aj odkazy interné, ktoré navigujú návštevníkov a roboty v rámci rovnakého webu. Aj tie majú vplyv na hodnotenie webov, aj tie sú teda dôležité.
A aby linkbulding nakoniec splnil v najvyššej možnej miere to, čo sa od neho očakáva, mal by ho prevádzkovať skúsený linkbuilder, majúci žiaduce kontakty s majiteľmi webových stránok a povedomie o trhu so spätnými odkazmi a schopný vybudovať pre kohokoľvek z majiteľov webov kvalitné odkazové portfólio.
Každopádne však treba počítať s tým, že sa linkbuilding podpíše na webe až v dlhšom časovom horizonte. A nemali by sa od neho čakať zázraky, ale len postupný nárast návštevnosti webu a lepšia pozícia vo vyhľadávačoch.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.