Týmto pojmom sa označuje návštevník webovej stránky, ktorý nejakým spôsobom prejaví záujem o služby alebo produkty, poprípade skrátka dôjde ku konverzii. Ide teda o potenciálneho zákazníka, u ktorého je šanca, že skutočne využije nejaké služby alebo nakúpi určitý tovar. Cieľom online marketingu je preto vytvoriť lead, toho správnym spôsobom naviesť na takzvanú cestu zákazníka, a následne už využívať tradičné spôsoby obchodovania.
Existuje viac spôsobov, ako získať lead. Príkladom môže byť webový formulár, ďalej potom vyskakovacie okno na webe, stiahnutie elektronickej knižky alebo tiež oslovenie prostredníctvom odkazu. Nezriedka sa lead získava aj skrz rôzne súťaže. Metódy získavania leadov sa označujú ako lead generation.
Pri takzvanom leade je možné posudzovať jeho pomyselnú kvalitu. Určenie kvality leadu sa označuje ako lead scoring. Je možné sledovať kroky zákazníka, čo môže znamenať záujem o využitie zákazníckej podpory, o odoberaní newsletteru alebo napríklad o porovnávaní jednotlivých produktov. Na základe tohto určenia je stanovená kvalita leadu, z čoho je potom možné prejsť k záverečnej fáze, ktorou je priame oslovenia konkrétneho zákazníka.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.