Každý, kto niekedy počul o optimalizácii pre internetové vyhľadávače a jej význame, si z toho zrejme odvodil, že ide o privábenie dostatku žiaducich návštevníkov, bez ktorých sa žiadny web nezaobíde, bez ktorých postráda zmysel svojej existencie. Lenže najmä tí s dostatkom skúseností, ale aj tí zamýšľajúci sa a súdne uvažujúci, vedia, že ani tým ešte nemusí byť dosiahnutý úspech. Že ani prilákanie návštevníkov na web nemusí byť všetkým. A to nielen v prípade, keď sa tu nakoniec ponúka niečo, čo sa dá bez problémov a oveľa výhodnejšie získať niekde inde, ale aj vtedy, keď je návštevník na webe zmätený, ak nie vyslovene stratený.
Takýto web jednoducho musí byť nielen príťažlivý na prvý pohľad, ale tiež musí mať užívateľskú prívetivosť a prehľadnosť. To aby každý, kto by tu mohol potenciálne minúť nejaké peniaze, dokázal čo najľahšie absolvovať celú „cestu takýmto obchodom“. Aby sa niekde medzi pomyselnými regálmi nestratil a neodišiel skôr, ako má.
Niekedy môže takúto cestu naprieč webom komplikovať napríklad aj jeho nedokonalé zobrazovanie v niektorých zariadeniach, dajme tomu v mobilných telefónoch. A je pochopiteľné, že ak sa tu nedá v tom ponúkanom ľahko vyznať, používateľ to vzdá. A zamieri inam.
Práve tak môže byť problémom ale aj to, keď sa web síce zobrazuje kvalitne, ale napriek tomu sa na ňom len ťažko orientuje v tom, ako na seba majú počas nakupovania nadväzovať jednotlivé kroky. Keď si niekto napríklad vyberie tovar a potom zložito hľadá, ako sa s ním dostať k pokladni, nemá ľahko na výber, akého dopravcu zvoliť a aké dodatočné výdavky a ďalšie podmienky to pre neho môže znamenať, utne to pred zaplatením a web opustí.
A k zmäteniu a odradeniu možného zákazníka môže viesť pokojne aj nadbytok zbytočného obsahu, ktorý dokáže miasť. Alebo môže odradiť napríklad aj nejaká tá nie práve príjemná povinnosť, ktorá je tu majiteľom webu stanovená, ako zložité obchodné podmienky, nutnosť sa registrovať a podobne.
Prilákať na web návštevníkov je teda dôležité. Ale tiež to nie je všetko, pre úspech toho treba urobiť viac. Nezabúdajte na to.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.