Kto niekedy sadol sám prvý raz pri počítač a pokúšal sa využiť tu údajne neobmedzenú studnicu všetkých možných možností zvanú internet, určite potvrdí, že skraja tápal. Nevedel, ako si vyžiadať to, čo mu má internet ponúknuť, a potom nevedel, ak si z toho ponúkaného vybrať. Proste preto, že mu bol zo začiatku tu viac a tu menej neznámy pojem kľúčových slov. A priznajme si, že určite aspoň podstatná časť nás chlapov poznala v prvej chvíli len jedno kľúčové slovo, ktoré vzbudzovalo záujem. A to bol sex.
Ale nielen o sexe je život, a nielen k jeho hľadaniu je internet vhodný. A preto sme sa museli naučiť, ako kľúčové slová používať. Ako sa správne opýtať internetových vyhľadávačov, aby nám tieto našli práve to, čo hľadáme.
A zatiaľ čo užívatelia internetu pochopia kľúčové slová celkom rýchlo a celkom úspešne s ich využitím hľadajú, majú to s týmto pojmom tí, kto naopak s úmyslom si zarobiť peniaze niečo na internete ponúkajú, ťažšie. A síce preto, že ak chcú uspieť, musia vystihnúť presne to, čo hľadajú tí, kto by ich ponuku využili. A aj malý rozdiel v ponúkaných a hľadaných kľúčových slovách môže byť na škodu. Rovnako ako skutočnosť, keď využívajú tieto kľúčové slová mnohí ponúkajúci a je tak iba na vyhľadávačoch a internetovej verejnosti, čo z takýchto rôznych ponúk bude využité a čo už nie.
A preto je voľba tých najlepších kľúčových slov niečím, čo by tí, kto na internete niečo ponúkajú, nemali podceniť. A určite je dobré, ak sa v tejto súvislosti využije aj odborná pomoc. Pretože aj na voľbe takýchto vlastne obyčajných slov závisí úspech alebo neúspech.
Kto si nechá nájsť tie najlepšie fungujúce, dosť frekventovane vyhľadávané kľúčové slová, predovšetkým podstatné a prídavné mená a ich kombinácie a súslovia, a nezvolí práve to, v čom by ho prevalcovala konkurencia, má istotu alebo aspoň veľkú nádej, že bude jeho ponuka v internetových vyhľadávačoch nachádzaná a následne ľuďmi využívaná. A pokiaľ sa takéto kľúčové slová umiestnia najlepšie do URL adries, titulkov, meta značiek, webového obsahu, popiskov obrázkov a vnútorných alebo spätných odkazov, je tu šanca, že ich verejnosť nájde. A to potom vyzerá na úspešný biznis.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.