Pod týmto pojmom sa skrýva druh internetovej reklamy, respektíve forma reklamy, ktorá je špecifická v tom, že sa zobrazuje na webových stránkach spoločne s textovým obsahom, ktorý je tematikou rovnaký alebo podobný ako téma reklamy. Kontextová reklama je preto založená na kľúčových slovách, respektíve tak na tematiku celého webu, poprípade tak samotnej webovej stránky. Ide preto o pomyselný dodatok k článku, ktorý ma za úlohu článok rozšíriť a pridať mu ďalšiu hodnotu, v tomto prípade v podobe reklamy.
Ako príklad sa dá uviesť reklama na televízie pod článok, v ktorom užívateľ vykonáva recenziu nejakého výrobku z produktovej rady televízií, poprípade tak reklamu na bežecké topánky pri článku, ktorý sa zaoberá maratónmi na svetovej úrovni apod.
V oblasti SEO optimalizácie má kontextová reklama nemalé využitie, nakoľko býva mnohokrát najefektívnejšia zo všetkých možných druhov inzercie. V praxi sa preto kladie veľký dôraz na to, aby kontextová reklama bola kvalitná a efektívna. Znakom pre kvalitu býva napríklad miera preklikov, ktorá je jedným z merítok efektivity reklamy.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.