Kontextová reklama

Pod týmto pojmom sa skrýva druh internetovej reklamy, respektíve forma reklamy, ktorá je špecifická v tom, že sa zobrazuje na webových stránkach spoločne s textovým obsahom, ktorý je tematikou rovnaký alebo podobný ako téma reklamy. Kontextová reklama je preto založená na kľúčových slovách, respektíve tak na tematiku celého webu, poprípade tak samotnej webovej stránky. Ide preto o pomyselný dodatok k článku, ktorý ma za úlohu článok rozšíriť a pridať mu ďalšiu hodnotu, v tomto prípade v podobe reklamy.
Ako príklad sa dá uviesť reklama na televízie pod článok, v ktorom užívateľ vykonáva recenziu nejakého výrobku z produktovej rady televízií, poprípade tak reklamu na bežecké topánky pri článku, ktorý sa zaoberá maratónmi na svetovej úrovni apod.
V oblasti SEO optimalizácie má kontextová reklama nemalé využitie, nakoľko býva mnohokrát najefektívnejšia zo všetkých možných druhov inzercie. V praxi sa preto kladie veľký dôraz na to, aby kontextová reklama bola kvalitná a efektívna. Znakom pre kvalitu býva napríklad miera preklikov, ktorá je jedným z merítok efektivity reklamy.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
Kontextová reklama
4.9 / 9 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol