Aby sa dalo zabodovať s pomocou internetových vyhľadávačov, je potrebné využívať na weboch vhodné a najlepšie tie najvhodnejšie kľúčové slová. Tie, ktoré vzbudia záujem a ktoré sú súčasne zodpovedajúce obsahu webu a nezavinia okamžité opustenie stránky, na ktorú používateľa nalákajú. Avšak zatiaľ čo niekoho napadnú možno kľúčové slová pre jeho web hneď, nie vždy je práve taký nápad ten pravý. Ide tu totiž o to, aby išlo o kľúčové slová hľadané dostatočne frekventovane internetovou verejnosťou a súčasne nevyužívané schopnejšou konkurenciou natoľko, že sa s nimi nebude šanca presadiť.
A tak je bežnou činnosťou analýza kľúčových slov. Bez ktorej by sa míňala SEO či PPC reklama účinkom. Tú by s tým boli problémy menšie, tu väčšie, ale vždy by tu boli. A tak sa v prvom rade zbierajú dáta relevantné pre konkrétny biznis, potom prebieha data mining alebo získavanie podkladových metrík o otázkach, zbavenie sa dotazov nepatriacich do analýzy, zaradenie dotazov do skupín a vytváranie výstupného dokumentu.
Je teda potrebné získať využiteľné kľúčové slová a u nich následne zistiť ich hľadanosť, cenu za kliknutie v PPC reklamách, ich konkurencieschopnosť a najvhodnejšiu vstupnú stránku pre takéto kľúčové slová. Potom sa zo zoznamu týchto odstránia slová, ktoré sú v danom konkrétnom prípade nevyužiteľné, a zostaví sa výstup, ktorý je u rôznych poskytovateľov podobných služieb značne individuálny, ale v každom prípade by malo platiť, že by mal byť taký, aby s ním boli schopní pracovať všetci, ktorým je určený.
Takýto výstup môže mať teda podobu stĺpcového alebo koláčového grafu, z ktorého možno vysledovať celkovú hľadanosť jednotlivých klasifikácií, priemer konkurencieschopnosti a ceny za kliknutie jednotlivých klasifikácií.
A čo sa dá z takejto analýzy zistiť? Napríklad žiadnou stránkou nevyužívané kľúčové slová, kľúčové slová využívané nejakou nerelevantnou vstupnou stránkou, kľúčové slová majúce veľký potenciál či sezónne využiteľné kľúčové slová. Teda to, s čím sa dá pri optimalizácii najskôr zabodovať.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.