zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Kľúčové slová nie sú len slová

Je iba málo pravdepodobné, že by niekto niečo hľadal a tiež našiel na internete, keby nevedel, ako to nazvať. Na internete sa predsa nič nevyhľadáva v podobe ‚strieľania od boku‘, nespolieha sa tu pri tom na náhodu. Každý, kto tu chce s hľadaním uspieť, musí vedieť, po čom presne pátra, aby také slovo, tu nazývané kľúčové, dokázal zadať do vyhľadávača, ktorý zaň všetko to pátranie absolvuje.
A keď niekto chce, aby bola jeho ponuka objavená tými, ktorí o ňu majú záujem, musí ju tiež správne pomenovať, aby sa takéto hľadanie nemíjelo účinkom.
To znamená, že sa musia voliť správne kľúčové slová, na ktorých sa tí hľadajúci s tými ponúkajúcimi musia zhodnúť, aby bola nádej na objavenie toho pravého.
Myslíte si, že je to jednoduchá záležitosť? Že ten ponúkajúci pomenuje dajme tomu svoju ponuku slovom torty a potom už si sem nájdu cestu všetci zákazníci, ktorí práve slovo tortu hľadajú? Svojím spôsobom to tak je, ale určite si nemyslite, že je to s kľúčovými slovami zase až také jednoduché. Je to totiž oveľa zložitejšie.
Aby sa kľúčové slová niečo ponúkajúcim podnikateľom vyplácali, musia byť nielen výstižné. To je určite dôležité, ale je to málo. Aby sa s kľúčovými slovami uspelo, musí toho táto spĺňať viac.
Iste, musí byť čo najpresnejší, ale súčasne musí byť tiež hľadajúcimi ľuďmi hojne využívaná.
Zároveň by určite nemala byť používaná početnou a silnou konkurenciou toho ponúkajúceho, pretože potom by síce bola vyhľadávačmi nachádzaná a ponúkaná, lenže na nevýhodných pozíciách v zozname odkazov, kde už by ich nikto nehľadal.
A tiež by sa malo overovať, aké sú kľúčové slová prínosné, s čím môžu pomôcť dajme tomu aj našeptávače vyhľadávačov, meracie nástroje webovej analytiky alebo výstupy z PPC kampaní. Pretože už oddávna platí – ‚dôveruj, ale preveruj‘. A nesprávne zvolené kľúčové slová by mohli brániť webu v dosahovaní úspechov, akokoľvek ide len o obyčajné slová.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol