Kto nepozná internetovú realitu, ale pozná pojem kľúčové slovo, mohol by sa domnievať, že na voľbe tohto zase až tak veľmi nezíde. Že sa netreba veľmi zaoberať tým, ktoré presne sa vyberie, pretože ideálne stačí, keď toto zodpovedá obsahu danej stránky, aby sem neprichádzali tí, ktorým obsah takejto stránky určený nie je.
Lenže ono to zase až také jednoduché nie je. Je samozrejme jasné, že má kľúčové slovo zodpovedať tomu, k čomu sa viaže, aby dajme tomu nevábil termín ‚sex‘ ľudí na web s potravinami, pretože by títo odchádzali vzápätí neuspokojení a všetok zmysel využitia kľúčových slov by bol ten tam, ale súvislosť kľúčových slov s tým, s čím sú tieto spojené, nie je ešte všetkým. Je to také správne, ale úplne to nezaručuje, že si internetová verejnosť takto nájde cestu práve tam, kde by ich chcel majiteľ nejakej tej internetovej stránky mať. A to preto, že sa rovnaké kľúčové slovo hodí na využitie na nespočetných rôznych stránok. A je tak iba jednou z mnohých záležitostí rozhodujúcich o tom, na ktorý internetový výtvor si ľudia cestu nájdu a na ktorý nie. Stránky, ktoré používajú rovnaké kľúčové slovo, sú vo vyhľadávačoch okrem tohto usporiadané aj podľa ich ďalších charakteristík, a je teda jasné, že sa s rovnakým kľúčovým slovom raz uspeje a inokedy nie.
A keď má niekto stránky, ktoré sa s jednoduchým kľúčovým slovom nedostanú nikomu z radov internetovej verejnosti na oči? Potom sa musí pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače často staviť na kľúčové slová s dlhým chvostom. Čo pochopiteľne neznamená, že by sa mali používať kľúčové slová ako ‚veverička‘, ‚líška‘ alebo iní chvostové tvory. Znamená to, že je niekedy vhodné využívať radšej dlhé kľúčové slová, ktoré nie sú u najúspešnejších internetových stránok tak frekventované, a teda dávajú nádej na úspech vo vyhľadávaní aj stránkam menej dokonalým, ktoré si tak môžu skôr nájsť svoje publikum. Ktoré sa tým stanú unikátnymi a tí, ktorí hľadajú práve onen ‚dlhý chvost‘, skončia oveľa skôr práve u nich.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.