Ak má web uspieť v internetových vyhľadávačoch, teda zobrazovať sa v nich hľadajúcej internetovej verejnosti dokonalejšie, na lepšej a skôr využívanej pozícii, treba ho optimalizovať. Lenže ono si nestačí iba povedať, že teraz jednoducho absolvujem podľa nejakého univerzálneho návodu SEO a všetko sa obráti k lepšiemu. Optimalizovať sa musí s rozumom, zodpovedne a tak, aby to skutočne prinieslo efekt. A žiaduci efekt sa sotva dostaví, ak niekto bude optimalizovať bez toho, aby si najprv ujasnil, čo a ako je potrebné zmeniť.
A tak musí optimalizácii pre internetové vyhľadávače nesporne predchádzať technická analýza SEO. Teda si treba ujasniť, ako upraviť web po technickej stránke, a potom vykonať zmeny v žiaducich oblastiach, v tom, čo momentálne danému webu škodí.
Čo znamená, že je potrebné urobiť také kroky, ktoré pomôžu crawlerom (robotom) vyhľadávačov prechádzať a indexovať určitý web čo najefektívnejšie. Pretože jedine v prípade, že je web optimálne preskúmaný, načítaný a spracovaný, je nádej, že sa tento bude umiestňovať vo vyhľadávačoch na popredných pozíciách.
A čo je tu teda potrebné hneď na začiatku analyzovať po technickej stránke? Je to pochopiteľne indexovateľnosť onoho webu, ale aj momentálny stav jeho stránok v Googli a Seznamu.cz. Stranou záujmu nesmú zostať ani stránky s meta noindex a nofollow, orphan pages, plytvanie Crawl Budgetom, mapa stránok a index sitemap, chybové reporty v Google Search Consoli, nefunkčné a nikam nevedúce odkazy, vnútorné prelinkovanie, zabezpečenie a rýchlosť načítania stránok, veľkosť obrázkov, chyby v URL adresách, responzivita webu, JavaScript na stránkach a kanonické odkazy, dôležité sú aj otázky stránkovania, direktív, štruktúrovaných dát a podobne.
Pretože to všetko môže ovplyvniť schopnosť vyhľadávačov preskúmať web, spracovať ho a posúdiť, nakoľko je tento pozornosť a preferenciu zasluhujúce. Na čom neskôr záleží, či ho internetová verejnosť dokáže nájsť a využije ho.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.