Keď si niekto chce alebo aj priamo potrebuje zaistiť na svojom webe väčšiu návštevnosť, aby s pomocou tejto dosiahol zamýšľaného, môže kvôli tomu staviť v podstate na dve veci. Na reklamu alebo na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. A zatiaľ čo sa tu o nejakej tej propagácii veľmi baviť nemusíme, pretože reklamy a ich fungovanie poznáme všetci, o SEO sa toho často zase až tak veľmi nevie. A je teda vhodné sa tu zamyslieť nad tým, či práve na ňu pri zviditeľňovaní webu staviť alebo nie.
Optimalizáciou pre internetové vyhľadávače sa dá dosiahnuť takzvaná organická návštevnosť. Čo by sa dalo v praxi najjednoduchšie vysvetliť zrejme tak, že si tí, na ktorých má táto vplyv a ktoré na nejaký web priláka, vlastne ani neuvedomujú, že sú práve ovplyvnení touto optimalizáciou. Optimalizácia jednoducho zdokonalí web, ten vďaka tomu získa lepšie umiestnenie v internetových vyhľadávačoch, a keď je tu umiestnený na ľahko dostupnom mieste, ľudia naň jednoducho skôr vstúpia.
Takže je možné brať optimalizáciu ako dobrú vec. Avšak zase až taká dokonalá táto tiež nie je. A to v prvom rade v dvoch aspektoch. Po prvé sa u nej nikdy stopercentne nevie, aké dokonalé výsledky sa dosiahnu, pretože optimalizovať môžu aj konkurenti a vlastne nie sú ani známe všetky kritériá, ktoré vo vyhľadávačoch dosiahnutú pozíciu ovplyvňujú, takže sa presne nevie, čo sa vylepší a čo bude aj naďalej škodiť. A za druhé sa takáto optimalizácia určite nepodpíše na výsledkoch webu hneď, ideálny vzostup sa tu dosiahne napospol po nejakých štyroch mesiacoch až roku sústavnej optimalizácie.
Takže sa optimalizácia vyplatí vlastne iba tým, ktorí si na ňu môžu počkať a kto môžu akceptovať aj relatívne neistý lepší výsledok. Čo je tu ale kompenzované tým, že SEO nestojí toľko peňazí ako reklama, a navyše sa dosiahnutý efekt udržuje aj po jej skončení ešte nejakú dobu zo zotrvačnosti, čo reklama nemôže ponúknuť.
SEO teda niekedy je a niekedy nie je to pravé. A posúďte sami, či sa práve vám hodí.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.