zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Interné odkazy majú veľký význam

Každý obchodný web je pochopiteľne tvorený mnohými stránkami. A keď tu má potom niekto nakupovať, je potrebné, aby sa takýto web optimalizoval a dostal sa tak čo najefektívnejšie k hľadajúcej internetovej verejnosti. Avšak to nie je ešte všetko. Prelinkované, teda internými odkazmi pospájané, musia byť aj jednotlivé stránky takého webu. To aby bolo možné dostať sa čo najľahšie z jednej na druhú, dajme tomu z homepage na niektorú zo stránok s konkrétnou ponukou. Pretože tento postup aplikujú najprv roboty vyhľadávačov, keď zhromažďujú dáta z jednotlivých stránok webu, a neskôr samozrejme aj zákazníci, ktorí potrebujú nájsť najprv obchod a potom ich zaujímajú jednotlivé ponuky čo najľahšie.
Interné odkazy teda tým, že prepájajú jednotlivé stránky a tým uľahčujú pohyb medzi nimi, pozitívne ovplyvňujú aj ekonomické výsledky prevádzkovateľov takýchto webov. Ale akokoľvek je vytváranie takýchto interných odkazov ľahké, pretože si ich človek ukladá na vlastné stránky, pri ktorých si rozhoduje o čomkoľvek sám, nie je to zase až taká banalita. A keby interné odkazy neboli také, aké by mali byť, mohli by namiesto prospešnosti aj škodiť.
Výhodou interných odkazov je skutočnosť, že tieto vytvárajú vnútornú štruktúru webu a zlepšujú konverzie. Pretože sa s ich pomocou pohybujú zákazníci po webe dokonalejšie, efektívnejšie a dlhšie. A tieto odkazy pomáhajú dosiahnuť lepšie výsledky pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače, akokoľvek je ich význam menší ako pri odkazoch externých, teda tých umiestnených na cudzích weboch.
A s akými internými odkazmi sa dá na internetových stránkach stretnúť? Jedny sa nachádzajú v navigačnom menu, a tie sú bežné a nenahraditeľné. Ďalší potom môžu byť napríklad v päte stránky, možno tu naraziť na kontextové odkazy v texte, omrvinkovú navigáciu v hornej časti stránky alebo odkazy v podobe rôznych obrázkov. A nech sú tieto akékoľvek, môžu pri správnom využití ponúkať neoceniteľnú pomoc.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol