Čiže Gross Rating Point je spôsob merania veľkosti publika, ktoré bolo v rámci reklamy oslovené. Tento spôsob je uplatňovaný predovšetkým pri type médií, ktoré sú veľmi sledované, počúvané alebo čítané. Môže tak ísť o televíziu, internetové spravodajstvo, rádio alebo napríklad noviny.
Zaujímavý na tejto technike je fakt, že v Českej republike sa do merania započítavajú iba tie osoby, ktoré majú viac než pätnásť rokov. Tento vek je považovaný za vek, kedy je človek takzvane kúpyschopný. Povedané zjednodušene, do merania sú započítané iba osoby, u ktorých sa predpokladá reálna možnosť, že si kúpia určitý produkt alebo že využijú nejakú službu. GRP ako metóda merania sa využíva napríklad pri porovnávaní niekoľko rôznych médií a ich efektivity v rámci konkrétnej reklamnej kampane.
Čo sa týka výsledkov merania, uplatňuje sa jednotkovo percentuálne výsledkové spracovanie, čo znamená, že ak je oslovených jedno percento populácie v rámci merania GRP, získa daná reklamná kampaň jeden GRP bod.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.