zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

E-maily nie sú všetky rovnaké

Určite každý z vás dostal niekedy nejaký reklamný e-mail od nejakej firmy. Tomu sa snáď ani nemožno vyhnúť. Ale zatiaľ čo možno niektorý podobný e-mail vzbudil váš záujem, iný ste rovno zmazali, pokiaľ tento nebol odstránený ešte skôr automaticky ako spam.
Takéto e-maily sa jednoducho rozosielajú, a to hojne, pretože pomáhajú obchodným úspechom rovnako ako celý rad ďalších praktík súvisiacich s optimalizáciou pre internetové vyhľadávače. Prípadne ale tiež nepomáhajú, pokiaľ nie sú také, aké by mali byť. Pretože aj e-mailing má svoje pravidlá, a aj tým sa dá ako niečo dosiahnuť, tak aj všeličo pokaziť. A nikto samozrejme nemôže rozosielať komerčné e-maily s úmyslom škodiť svojmu podnikaniu. A tak sa musí vedieť, ako na to.
Celkom bežnou súčasťou zlepšovania mena firmy a tým aj dosahovania podnikateľských úspechov sú teda aj tzv. transakčné e-maily. Teda e-maily, ktoré pomáhajú budovať vzťah so zákazníkmi. Avšak pozor! V prípade transakčných e-mailov nejde apriori o ponúkanie poskytovaných služieb a tovaru. Jedná sa o potvrdenie uzavretých objednávok a informácie o ich stave. Tieto e-maily sú teda smerované na zákazníkov, ktorí ich očakávajú, a je u nich dosahovaný oveľa väčší záujem, a teda aj miera otvorenia a kliknutí. Také e-maily sa rozosielajú po vykonaní určitej akcie zákazníkom a slúžia napríklad ako potvrdenie založenia účtu alebo uzavretie objednávky, oznámenie o doručení zásielky a podobne.
Vzhľadom na to, že sú takéto transakčné e-maily zákazníkmi očakávané a spravidla vyžadované, je teda isté, že sa dočkajú ďaleko hojnejšieho a dôkladnejšieho prečítania. A preto by mali byť čo najdokonalejšie, aby naviazaný vzťah zákazník – firma upevňovali a nepoškodzovali. Také e-maily by teda mali byť stručné, jasné a prehľadné, požadované informácie poskytujúce. Mali by byť rozosielané z odlišnej adresy ako marketingové oznámenia, reklama, a toto by sa tu v žiadnom prípade nemalo vyskytovať. Pretože by hrozilo, že aj tieto žiadané správy skončia v spame. A tým by sa žiadnemu biznisu neprospelo.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol