Internetové podnikanie nie je bez výnimky k ničomu, pokiaľ sa nevypláca. A aby sa vyplácalo, sú mu logicky nevyhnutne potrební dostatoční a adekvátne platiaci zákazníci. Ktorí sa na internete získavajú nejedným spôsobom. Obvykle ako propagáciou, ako už tomu tak je vlastne aj u iných typov podnikania, tak aj optimalizáciou pre internetové vyhľadávače, ktoré dáva optimalizovaným webom istý náskok pred ich podobnými konkurentmi.
A ak chce niekto so svojím internetovým podnikaním, napríklad obchodovaním, uspieť, vsádza pomerne často na e-mailing, teda na spôsob, ako k sebe pripútať súčasných a prilákať aj iných budúcich zákazníkov, a to v podobe rozosielania e-mailov.
Nemyslite si ale, že je taký e-mailing nejaká banalita. Že sa niekde porôznu pozbierajú nejaké e-mailové adresy a ich majitelia sa začnú bombardovať ponukami v nádeji, že sa napríklad niektorá z takýchto ponúk niekde ujme. Tí, ktorí si totiž počínajú takto banálne, obvykle oslovia maximálne pár náhodne oslovených záujemcov, lenže ostatní sa takýmto ponukám budú vyhýbať az potenciálne užitočného nástroja menom e-mailing sa tak stane obťažujúci spam. Teda nevyžiadaná pošta končiaca v koši alebo rovno zablokovaná.
A ako teda rozosielať e-maily, aby sa tieto stali prospešným e-mailingom?
V prvom rade treba nájsť tých, ktorí prijímanie podobných e-mailov akceptujú a najlepšie priamo uvítajú. A tí sa najskôr nájdu medzi existujúcimi a predchádzajúcimi spokojnými zákazníkmi. Od ktorých si vlastne stačí len vyžiadať súhlas s rozosielaním ponúk, aby sa nestala taká pošta obťažujúca. Ale využiť sa dá pokojne aj databáza niekoho iného, ak sú v týchto tí, ktorí to tiež akceptujú. A ideálne je, keď sú rozosielané e-maily šité na mieru svojim adresátom, keď rozosielateľ vie, o čo tí oslovovaní majú záujem. Potom je totiž najistejšie, že sa takáto ponuka zrejme ujme. A súčasne to naznačí internetovým vyhľadávačom, že určitá ponuka stojí za to a že by sa mala v týchto posunúť vpred. Tak, ako je to v záujme úspechov podnikania potrebné.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.