Ako je možné pochopiť už z názvu, ide o situáciu, kedy príde k chybnému započítaniu konverzie, kedy namiesto jednej správnej konverzie sú započítané dve, ktoré sú však duplicitné, teda nesprávne.
Takáto situácia môže nastať napríklad vtedy, ak zákazník hľadá nejaký produkt, ktorý predáva obchod A, čo zákazník zistí z nejakej bannerovej reklamy, na ktorú klikne. Týmto spôsobom navštívi tento internetový obchod, avšak nie je ešte celkom rozhodnutý, či si chce produkt kúpiť. Preto navštívi jeden z množstva porovnávajúcich portálov tovaru, kde si zákazník prečíta rôzne názory a skúsenosti k danému produktu. Z tohto porovnávajúceho portálu sa potom prostredníctvom odkazu dostane opäť na stránky obchodu A, kde konečne uskutoční nákup.
Síce dôjde k jednému reálnemu nákupu, no statické nástroje prostredníctvom určitých kódov započítajú dve konverzie, nakoľko sa zákazník dostal dvoma spôsobmi na jeden konkrétny web a chcel uskutočniť nákup. Je to však chybné započítanie, nakoľko nákup bol uskutočnený iba jeden. Túto chybu je možné vyriešiť prostredníctvom nástroja s názvom Analytics, ktorý slúži k pripísaní konverzie správnemu zdroju, čo je realizované na základe zvoleného atribučného modelu.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.