Keď sa u nás a určite nielen tu rozbiehal internetový biznis, bolo všetkému zrejmé, že je potrebné prilákať na svoje internetové stránky k svojej ponuke čo najviac ľudí, ktorí by za ňu možno mohli zaplatiť. A deje sa tak vlastne dodnes. Lenže sa tak dialo a neraz aj doteraz deje nesprávne. A tak je celkom dobre možné prilákanie značného počtu ľudí na niečí web, avšak bez záruky, že to vôbec k niečomu bude.
Čo sa budeme rozprávať. Keď niekto vypustí do sveta, že sú na jeho webe dajme tomu tie najchúlostivejšie prasárničky, určite sa mu tam nahrnú davy užívateľov internetu. Ale čo sa stane, akonáhle títo zistia, že sú nalákaní na web, kde sa ponúka nejaké s tým sľubovaným úplne nesúvisiaci tovar? Čo by? Stačí kliknutie a všetci sú preč. A úžitok z nich nie je žiadny.
A tak je pochopiteľne ďaleko žiaducnejšie jednať s oslovovanými potenciálnymi zákazníkmi na rovinu. Ponúkať im to, čo sa im skutočne ponúka. Pretože sa napríklad na tému drevovýroba nenaláka toľko ľudí ako na nejaké nahotinky, ale tí zo záujemcov o prácu s drevom, ktorí sem prídu, nesklamú. Pokiaľ tu nájdu skutočne to, čo hľadajú.
Avšak ani prilákanie tých, ktorým je nejaká ponuka určená, ešte nie je zárukou úspechov. Rovnako ako si musia ľudia nájsť k určitej ponuke cestu, sa potom v tejto musia aj čo najľahšie vyznať. Čím mám na mysli, že weby musia byť pre svojich užívateľov aj čo najprehľadnejšie a čo najľahšie využiteľné. A každopádne by aj v tomto mali predčiť konkurenciu. Pretože ani prilákanie toho najspoľahlivejšieho záujemcu nemusí nič znamenať, pokiaľ sa tento na webe nevyzná a napriek prejavenému záujmu tú obchodnú transakciu nedokončí a nakúpi napríklad u konkurentov.
Je teda potrebné, aby sa tu návštevník ľahko vyznal v ponuke, aby ľahko našiel to, čo hľadá, ľahko to vložil do virtuálneho košíka a potom tento pomyselne úspešne predniesol cez aj virtuálnu pokladňu. Pretože až po zaplatení je dosiahnuté to žiaduce.
A tak sa musia weby maximálne zdokonaľovať. Aby tu všetko nakoniec fungovalo tak, ako má. K spokojnosti všetkých.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.