Každému z majiteľov a prevádzkovateľov webov išlo vždy o to, aby sa svojou ponukou čo najviac zabodoval, aby mal s touto úspechmi u internetovej verejnosti. A aby tu dosiahol žiaducu návštevnosť, mohol pre to robiť všeličo. A pretože boli predtým internetové vyhľadávače takzvane v plienkach, prechádzalo v tomto ohľade majiteľom webov všeličo. Stačilo len nemať skrupulu a použiť nie práve férové praktiky a odkaz na web sa razom ocitol na čele relevantných ponúk predstavovaných v internetových vyhľadávačoch verejnosti.
Predtým bolo jednoducho oveľa jednoduchšie internetové vyhľadávače oklamať. Bolo tu možné tapetovanie kľúčovými slovami, bol tu možný skrytý text, nákup spätných odkazov a podobné nie práve čisté praktiky, ktoré umožňovali, aby sa stránky s určitým kľúčovým slovom pomyselne vyhrievali na výslní. Bolo to nefér voči tým, ktorí skutočne ponúkali niečo, čím si výsostné postavenie medzi podobnými webmi zaslúžili, ale ako sa hovorí, účel svätí prostriedky.
Avšak doby sa menia. A tak už by dnes nikto s podobnými krokmi neuspel. V niektorých prípadoch by sa tak síce dosiahol postup vo vyhľadávačoch vpred, ale len nakrátko, a vo väčšine prípadov by sa pozitívny efekt nedostavil vôbec. Na rozdiel od sankcií, ktoré by takto podporovanému webu jednoznačne uškodili.
A tak sa dnes musí optimalizovať pre internetové vyhľadávače oveľa sofistikovanejšie a férovejšie. Musí sa dodržiavať prísnejšie pravidlá hry, aby sa dosiahol pozitívny vývoj v návštevnosti optimalizovaného webu. Dnes už sa jednoducho musí prevádzkovať optimalizácia alias SEO postupne, koncepčne, strategicky a dlhodobo, musí sa na pozitívnych zmenách pracovať s využitím všetkého, čo využiť je možné, a pracovať na tejto ako na celku. Je potrebné zameriavať sa aj na organickú návštevnosť a jej nárast, aj na postup v pozíciách sledovaných kľúčových slov, aj na konverziu, aj na neprimeranú mieru opustenia stránok, jednoducho na všetko, čo je pri SEO významné a čo webu pomôže pri dosahovaní čo najlepších výsledkov . Len tak sa uspeje.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.