Podobne ako v prípade CPC, ide o maximálnu čiastku, akú inzerent zaplatí za zobrazenie reklamy typu PPV, čiže Pay Per View. CPM však konkrétne vyjadruje Cost Per Mile, v prípade skratky CPT je to Cost Per Thousand, teda cena za tisíc zobrazení reklamy. Práve to je značná odlišnosť od CPC ceny, kedy sa platí za preklik, nie však za obyčajné zobrazenie. Ako príklad je možné uviesť samotné články, kedy hodnota 100 Kč CPM znamená, že inzerent zaplatí 1 halier za jedno zobrazenie reklamy.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.