Táto skratka vyjadruje cenu za preklik, anglicky Cost Per Click. Toto označenie sa využíva v prípade, kedy ide o reklamu typu PPC, teda Pay Per Click a ide o maximálnu čiastku, akú je inzerent ochotný zaplatiť, keď na jeho reklamu klikne nejaký užívateľ a tým sa dostane do cieľového internetového obchodu. V určitých prípadoch PPC reklamy je možné stretnúť sa i s označením Max. CPC. Je nutné podotknúť, že v praxi je reálna cena za preklik oveľa nižšia, než je tá maximálna, často ide až o polovicu maximálnej ceny.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.