Ak sa chce stať človek copywriterom, musí počítať s tým, že bude musieť najskôr odložiť pomyselné ružové okuliare, cez ktoré doteraz pozerá na svoje literárne výtvory. Ono totiž nie je písanie ako písanie a písanie textov na objednávku nie je rozhodne žiadna hračka. A zháňanie klientov a objednávok už vôbec nie.
Pokiaľ si totiž niekto myslí, že v copywritingu ide len o prepisovanie stále tých istých textov s využitím iných slov, respektíve že sa dá nejaký ten text alebo jeho časť iba odniekade skopírovať, žije v blude a rozhodne sa ako copywriter neuchytí. Nejde tu totiž len o to, aby sa text zapáčil internetovým vyhľadávačom, respektíve aby bolo podobných textov kvôli vyhľadávačom značné množstvo bez ohľadu na ich kvalitu, nemenej dôležitá je súčasne aj atraktivita týchto výtvorov pre čitateľa, teda pre premýšľajúcich a hodnotiacich ľudí.
Pri copywritingu ide teda o to, aby sa prichádzalo aj s novými témami, aj s rôznymi pohľadmi na totožnú problematiku. Je treba reagovať na aktuálnu situáciu, je treba správne využívať kľúčové slová a prichádzať stále s niečím novým. Len tak si človek príde na svoje, a to aj čo sa týka finančného ohodnotenia jeho činnosti.
Pokiaľ sa hodlá niekto venovať copywritingu za finančnú odmenu, musí sa pochopiteľne postarať aj o to, aby bolo všetko správne aj po formálnej stránke. Je teda vhodné mať dajme tomu živnostenské opatrenie, na základe ktorého je copywriter svojim vlastným pánom, respektíve dá sa uzavrieť tiež zmluva so zadávateľom objednávok, pretože iba to, čo je napísané, je aj dané.
A keď sa chce copywriter postaviť na vlastné nohy? Kde zohnať záujemcov o jeho tvorbu? Je možné využiť napríklad rôzne špecializované portály, ktoré ponúkajú neraz aj bezplatné sprostredkovanie kontaktov zadávateľov a copywriterov.
Ale každopádne je nutnosťou ponúkať tu aj kvalitu. Aj keby bol ten najlepší sprostredkovateľ, nezaistí prácu a zárobky niekomu, kto nič nevie, svojej činnosti sa dostatočne nevenuje, zle komunikuje, prípadne má „veľké oči“ v záležitostiach týkajúcich sa odmeny.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.