Žiadny z webov nemá na internete zaručené dostatočne skvelé výsledky, a teda aj príjmy. Všetko tu záleží iba na tom, koľko ľudí ho nájde a využije a koľko tu títo návštevníci zaplatia. A každému ľahko dôjde, že keď je návštevníkov a zákazníkov málo, nestoja ani zárobky za nič. A proti tomu sa musí stoj čo stoj niečo podniknúť.
Tým, čo sa dá podniknúť spolu s optimalizáciou pre internetové vyhľadávače, aby sa s odkazom na nejaký web obsadili čelné miesta vo vyhľadávačoch pri zadaní zodpovedajúcich kľúčových slov, je aj PPC reklama.
Takúto reklamu si možno u vyhľadávačov celkom jednoducho zaistiť, a jej prednosťou je skutočnosť, že sa v jej prípade platí dohodnutá čiastka iba podľa počtu kliknutí. Takže taká PPC reklama visí napríklad na čele ponúk internetového vyhľadávača a čaká na to, až na ňu ten, kto o ňu prejaví záujem, klikne.
Čo znamená v praxi skutočnosť, že sa táto reklama dá zamerať práve na tých z užívateľov internetových vyhľadávačov, u ktorých je pravdepodobné, že sa stanú zákazníkmi propagovaného webu. Neoslovujú sa tu teda tí, ktorí by o to ponúkané rovnako nemali záujem, a navyše zadávateľ takejto reklamy platí len za to, koľkokrát je záujem skutočne prejavený, a to za každé kliknutie dohodnutú čiastku.
Výhodou PPC reklamy je potom v porovnaní so SEO alebo inými typmi reklám aj to, že táto účinkuje prakticky okamžite a tiež ju možno v určitom okamihu aj zrušiť. A majiteľ podporovaného webu tu vždy presne vie, koľko ľudí na reklamu kliklo, koľko ich na danom webe následne aj utratilo nejaké peniaze, a tak sa dá efekt takejto reklamy vyhodnocovať a vylepšovať. Napríklad v tom, na aké kľúčové slová sa podobná reklama zobrazí, v ktorých obdobiach alebo dňoch, dá sa tu nastaviť aj limit, ktorý je zadávateľ reklamy za určitý časový úsek ochotný minúť.
A taká reklama nemusí vlastne bežať iba vo vyhľadávačoch, tú je možné nájsť a používať aj na niektorých sociálnych sieťach, YouTube alebo tovarových porovnávačoch. Čo dáva mimoriadnu nádej na úspechy.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.