S internetovým vyhľadávačmi je to v podstate ako s ľuďmi. Keď niekde niečo nájdu, posúdia to podľa toho, čo im pripadá dôležité, dajú tomu určité ocenenie a preferujú to alebo zavrhujú. A podľa toho, aký názor si vyhľadávače urobia na jednotlivé nimi objavené weby, potom tieto ponúkajú internetovej verejnosti, čím ovplyvňujú to, čo je pre weby dôležité, teda ich návštevnosť.
Podľa čoho sa rozhodujeme my ľudia, to vieme. Ale podľa čoho posudzujú vyhľadávače weby? Okrem iného aj podľa toho, čo sa na tých weboch bezprostredne nachádza, podľa ich on-page faktorov.
K takýmto on-page faktorom patria samozrejme v prvom rade kľúčové slová. Podľa nich hľadá verejnosť na internete to žiaduce, a keby tieto pojmy nekorešpondovali s tým, čo sa hľadá, neskrížili by si hľadajúci ľudia a web cestu a ponuka by tak nebola nájdená a využitá. Je teda potrebné analyzovať také kľúčové slová a zvoliť tie hľadané. A pokiaľ možno aj taká, u ktorých nie je príliš silná konkurencia, proti ktorej by sa nedalo preraziť a uspieť. A samozrejme také, ktoré zodpovedajú obsahu webu, to aby ľudia nenašli web, ktorý vlastne vôbec nehľadajú. A také kľúčové slová potom musia byť na webe aj ideálne umiestnené v jeho obsahu, teda texte, mali by v ňom pôsobiť hlavne prirodzeným dojmom. Kľúčové slová je teda vhodné mať aj v nadpisoch, aj v perexoch, aj v článkoch.
Avšak kľúčové slová nie sú jediným on-page faktorom. Rovnako sem patria aj celé texty, pri ktorých je žiaduce tiež celý rad kvalít, začínajúcich napríklad už aj pri ich titulkoch a popisoch. O tom, ako vyzerá kvalitný text, sa asi veľmi rozpisovať netreba, na to stačí viac-menej zdravý sedliacky rozum. Ale pri tom ďalšom to tak jasné nie je.
A tak je potrebné vedieť napríklad to, že titulky musia byť unikátne, výstižné, najlepšie aj kľúčové slovo obsahujúce, v dĺžke do sedemdesiatich znakov. A čo sa týka popisov, mali by tieto v prvom rade zaujať potenciálnych čitateľov a motivovať ich k ďalšiemu čítaniu. A v ideálnom prípade majú tieto do 160 znakov.
Ani to nie je pochopiteľne ešte všetko, čo sa podpisuje na úspešnosti webov, ale aj to je dôležité. A preto by sa na to nemalo zabúdať.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.