Keď niekto chce, aby si jeho webe všimol na internete dostatok žiaducich užívateľov, nesmie podceniť význam internetových vyhľadávačov. A to či už ide o Google, Yahoo, Bing, Yandex, Baidu, Zoznam, YouTube, Facebook, Amazon alebo niektorý z iných, menej významných nástrojov tohto druhu. Musí urobiť všetko pre to, aby sa jeho web takým žiaducim vyhľadávačom ‚zapáčil‘, pretože bez toho by sa odkaz naň v týchto vyhľadávačoch neobjavoval na optimálnych pozíciách a nebol by tak zrejme objavený tými, ktorým je určený. A preto je tak významnou optimalizácia pre internetové vyhľadávače, ktoré weby dokáže zdokonaliť tak, ako to vyhľadávače vyžadujú.
Pri takejto optimalizácii je nutné zamerať sa na on-page a off-page faktory, teda ako na to, čo sa nachádza priamo na dotyčnom webe, tak aj na to, čo je mimo neho, ale čo ho taktiež ovplyvňuje. A je potrebné sa zameriavať aj na technickú, aj na lokálnu optimalizáciu rovnako ako na užívateľské signály.
Čo sa týka on-page záležitostí, je zásadná hlavne správna voľba kľúčových slov a ich umiestnenie v texte, a ďalej správne využitie nadpisov, relevancia a komplexnosť témy a grafický obsah webu.
Medzi off-page faktory si potom môžeme zaradiť dajme tomu externé spätné odkazy aj interné odkazy, záležitosti PR a silu brandu.
K technickým záležitostiam, ktoré sú významné, patrí napríklad SSL certifikát, rýchlosť načítania stránok, architektúra a prístupnosť webu, štruktúrovanie dát a optimalizácia priechodu crawlera webom, medzi užívateľské signály patrí dajme tomu doba strávená užívateľmi na jednotlivých stránkach a lokálne SEO sa nezaobíde bez udržiavaného Google. My Business profilu, užívateľských recenzií alebo citácií a zmienok brandu v spojení s adresou.
Celkovo sa hovorí o viac ako dvoch stovkách faktorov, ktoré môžu ovplyvňovať pozíciu jednotlivých webov v internetových vyhľadávačoch a ktoré sa v priebehu doby aktualizujú a tiež pribúdajú, hoci to prevádzkovatelia vyhľadávačov často oficiálne nepriznajú. A ak chce mať niekto úspešný web, mal by zvládnuť úpravy aspoň toho najdôležitejšieho, čo rozhodovanie vyhľadávačov ovplyvňuje. Pretože bez toho sa vzostup konať nebude.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.